/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
trækninger i halsen
Fra : rockduck
Vist : 1439 gange
100 point
Dato : 26-01-07 12:43

i det sidste halve års tid har min kæreste (20) fået nogle trækninger i musklerne i halsen ( de to store der sidder på hver sin side af halsen. de minder egentlig om tics.
de forplanter sig helt op ved musklerne ved hagen og trækker hans ene mundvig med ned når de kommer.

i starten var det ikke så tit men nu når vi f.eks. sidder og slapper af i sofaen kommer de konstant. 2-3 træk og så går der et par min. og 2-3 stræk igen.
vi snakkede om at det måske var stress, eller måske bare en dårlig vane han ikke længere kan stryre. han gåt selvfølgelig til lægen med det hvis det fortsætter i en sådan grad, men ville lige høre om der var nogen der havde oplevet noget lignende.

han er en eller en sund og rask ung gut.

mvh
signe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-01-07 12:58

I et ½ år har han gået med de trækninger, men vil gå til lægen hvis det fortsætter.

Mon ikke det var på tide han kontaktede lægen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-01-07 13:20

Alle disse helbreds spørgsmål er så platte at de NÆSTEN ikke KAN være sande.....

1. Er man syg spørger man ikke på kandu for en løsning.....

2. Skal man endelig bruge nettet til den slags, går man da på netdokter e.lign.

3. Der vil ALDRIG være et brugbart svar på Kandu (lægeligt set)

4. Kom så afsted til lægen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 26-01-07 19:06

Som Refi siger: Et smut til lægen allerførst...

Men kan nu ikke se det gale i også at vende det med andre - f.eks. her på Kandu - bare man ikke undlader et lægebesøg på den baggrund.

Og så en helt anden ting - Er din kæreste den type menneske, der undertrykker sine følelser? Og har han været udsat for noget den sidste tid, som han har følt sig belastet af, men ikke har kunnet udtrykke?

Vaxen