/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Tegning af isolering
Fra : Ramsøe
Vist : 6047 gange
50 point
Dato : 26-01-07 09:57

Jeg tegner i Autocad LT 2005 og mangler en smart måde at tegne isolering på. Evt. som en polyline. Har fundet en hjemmeside ejsing.dk hvor man kan downloade forskellige LISP rutiner. Jeg kan dog ikke aktivere dem, fordi appload ikke virker i LT.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-07 10:00

Om det duer ved jeg ikke, men jeg oprettede engang en rutine i en plotter med halvbuer vendt i forhold til hinanden. Så plottede man det bare i målforhold efter hvad man skulle bruge. Bare en tanke, er ikke auto-cad'der.

Kommentar
Fra : bisk

Dato : 31-01-07 22:23

Prøv denne hjemmeside http://www.carlssons.dk/
og klik på downloads, derefter på notater der,
ligger en udemærket henvisning til isolering som kan opsætte på LT i en toolsbar
har selv brugt den før

Kommentar
Fra : Ramsøe

Dato : 01-02-07 08:13

Jeg har prøvet hjemmesiden carlssons.dk, men de eneste filer, jeg kan downloade er pdf-filer under notater.

Kommentar
Fra : bisk

Dato : 01-02-07 17:21

Hallo Ramsøe prøv dette link så er du direkte inde på siden hvor der er flere downloads der kan brugers http://www.carlssons.dk/downloads, håber at det vil lykkes for dig

Kommentar
Fra : bisk

Dato : 01-02-07 17:23

En ommer kommaet skulle ikke være med. http://www.carlssons.dk/downloads

Kommentar
Fra : Ramsøe

Dato : 02-02-07 07:55

Jeg har downloadet isolering.zip og pakket den ud. I autocad LT 2005 findes der imidlertid ikke mulighed for at loade lisp-filer i "Tools".