/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Tilslutning til internet.
Fra : scooter
Vist : 440 gange
300 point
Dato : 26-01-07 09:37

Mine forældre har købt pc og nu vil de på nettet. Hvad er den bedste og billigste
løsning de kan få.

MVH. Scot.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 160 point
Dato : 26-01-07 09:46

kommer jo an på hvad de har brug for

tdc har en bredbåndsforbindelse til 139 kr mdl på 160/128 for eks - det samme har cybercity

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 26-01-07 09:52

Ja de skal jo ikke hente musik og downloade en hel masse. Det er vel
kun lige for og læse avisen og gå på skype eller msn.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-01-07 09:52

Der findes 10.000 spørgsmål om dette emne på Kandu.....

Folk er ligeså enige som de er uenige....

Der findes ikke noget entydigt svar.....

Kun dine forhold tæller....

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 26-01-07 09:52

cybercity 20 mbit/ 1 mbit til 399 kr pr mnd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-07 10:08

Citat
Ja de skal jo ikke hente musik og downloade en hel masse. Det er vel
kun lige for og læse avisen og gå på skype eller msn.

så er de to jeg nævnte nok dem jeg ville vælge - vær dog opmærksom på at du måske skal bruge en forbindelse der er lidt højere hvis skype skal køre uden problemer - det er bare en tand højere så fungerer det

tdc kører lige nu kampagne så hvis hastigheden 160/128 vælges kan der gratis forhøjes til 256/128 hvilket er langt nok til det du beskriver
http://tdc.dk/publish.php?id=6212

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 26-01-07 12:49

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-07 15:11

ajiii scooter - du var vist lidt hurtigt ude med at acceptere - der kunne jo komme en del flere forslag

men tak og velbekomme