/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Fødselsdagsgave
Fra : sisse123
Vist : 276 gange
20 point
Dato : 25-01-07 22:44

Hej.. er ny herinde, så håber i vil tage godt imod mig.

Da jeg fylder 25 år her i Februar og ikk aner hva jeg ønsker mig... ville jeg høre om ??

Har i nogle goda gaveideer til hva man kan ønske sig
er virkelig lost, så bliver det bare det normale, gavekort og smykker gider jeg ikk altid skrive på..

mvh. Helene

Kommentar
Fra : tpct

Dato : 26-01-07 00:16

Hvad med det her : http://www.katjak.com/

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 26-01-07 07:22

Brainy! Et sjovt spil - en blanding af tegn&gæt, trivial persuit, gæt og gimasser og hit med sangen.

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 26-01-07 09:27

Hjælp til at male lejligheden/huset.
Hvis du har have, så hjælp til at gøre den i stand, eller planter til den.
Billetter til film, koncerter, teater m.m.
Restaurantbesøg, selvfølgelig sammen med giveren.
Bøger - det kan være romaner, kogbøger, bøger om indretning, stil m.m.m.m.
Abonnement på et tidskrift om noget der interessere dig.
Tøj og sko - skriv gerne nøjagtig størrelse, farve, mærke m.m.
Billeder - malerier.

Kommentar
Fra : fjendsbo

Dato : 26-01-07 09:55

Kan godt lide at du har valgt at ligge dit spøgsmål i kategorien Børn Måske skulle du ønske dig legetøj eller gode spil som nogen foreslår.

Luksusgaver såsom ansigtspleje (produkter og behandlinger) ligger højt på min ønskeliste, men det gør vandrestøvler og andet outdoor lir også. det er jo svært at give ideer når jeg ikke kender dig og dine interresser, men måske materialer til din hobby hvis du er en af dem med kreative evner? (gav min svigerinde en masse malegrej i julegave og det vakte stor lykke)

Hvis du løber helt tør for ideer er der stadig åbent på givenged så vidt jeg ved, så kan du jo ønske dig høns, bier, grundlove eller kondomer.

Under alle omstændigheder må du have en god fødselsdag og tillykke med dagen

Annuller spørgsmålet
Fra : sisse123

Dato : 26-01-07 16:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål