/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvor kan jeg købe denne jakke?
Fra : bambusneger
Vist : 1967 gange
56 point
Dato : 25-01-07 18:22

Hej med jer.!

http://www.snowboard-asylum.com/cgi-bin/psProdDet.cgi/311403||@cSnowboard%20Clothing@bBurton|21|user|1,0,0,1|34|#

Jeg har set og prøvet denne jakke fra "Burton" sidste år, men valgte at vente til iår med at ville købe den. Men nu da jeg virkelig gerne vil have fingre i den, er den ikke til at få nogen steder:(

Jeg ville hører om der var nogle der kendte en hjemmeside, butik eller andet hvor jeg kan købe denne super fede jakke;)

Farven skal være Timber Plaid Mocha og den skal være i str. L.

Prisen er underordnet og det gør mig heller ikke noget at skulle bestille den hjem over nettet fra staterne eller andet.!

På forhånd mange tak.

Vil med glæde logge ind mange gange og forhøje pointene, hvis der er en der kan hjælpe!!

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 25-01-07 18:31

Nok et dumt spørgsmål.... men har du prøvet at ringe på det tlf nr der er oplyst

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 25-01-07 18:48

Ja det har jeg og de siger at den er udsolgt!!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-01-07 18:54

Det gør man hos Stadium... jeg mener jeg så den i Stadium på Ro´s torv i Roskilde i december

http://www.stadium.dk/
Søg på "Jakke" og "Jakke Snowboard" i søgefeltet øverst til højre hvor man udvælger produktgrupper.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-01-07 18:59
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-07 19:29

Jeg tror nærmere det er denne her???

http://www.k5.com/getproduct.asp?p=6985&s=498&b=6

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 25-01-07 19:36

Den fra stadium er ikke den rigtige model.! Og fra K5.com kan man ikke købe den... Ellers fedt i prøver!

Tror jeg vil prøve at ringe til stadium imorgen og hører om de har nogen liggende fra sidste års kollektion.

I er selvfølgelig stadig velkomne til at tilføje nye links osv:)

Tak!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-01-07 19:46

Nej......jeg kan godt se at det ikke er den samme model - men det er også derfor jeg skriver at jeg har set den (efter min bedste Alzheimer-light-plagede hukommelse!). Så netop, prøv at kontakte Stadium!

Du kan jo være heldig

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-01-07 19:54
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-01-07 20:04

Never mind..... glem den sidste meddelelse. Det er det samme firma, samme telefonnummer, men forskellige hjemmesider.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-07 20:06

HVorfor kan den ikke købes i K5, der står ellers shippping priser mm????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-07 20:14

Hva' så med denne side fra Tyskland??

http://www.planet-sports.de/product4751/product_info.html

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-01-07 20:25

... fordi der står
Citat
Bitte beachten

Leider ist das von dir gewünschte Produkt zur Zeit nicht lieferbar.

lige ved siden af. Den side havde jeg nemlig også fundet.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-07 20:30

Jeg må vist øve mig i det tyske sprog

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-01-07 21:05

"Desværre kan den ønskede vare ikke leveres p.t."

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-07 21:17

Hvis det var mig, ville jeg kontakte www.burton.com eller www.burton.uk og spørge om de har
nogle 2006 jakker på lager, jeg syntes jeg har været det meste af kloden rundt, og kan ikke finde den

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-01-07 21:54

www.burton.co.uk og www.burton.com er to helt forskellige ting/firmaer/varemærker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-07 10:43

Ja nu tør jeg næsten ikke skrive i denne tråd længere, ikke sådan som jeg klokker i det, men det kunne nu være rart om den jakke blev fundet...

http://www.ferrit.co.nz/?ObjectID=83177&Click=HotProduct

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-07 10:56
Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 27-01-07 14:42

Nu er jeg ike så god til tysk, men er det ikke en str. S??

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-01-07 18:54

Jo - det er en størrelse "S" - og sælger vil tilsyneladende kun sende til Østrig, Tyskland og Schweiz.

Citat
Versand nach:   Deutschland, Österreich, Schweiz

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-01-07 19:28

Hva så med linket fra Ferrit, er det også en fuser, jeg kan sq ikke hitte ud af det???

Rolig nu, jeg leder ikke mere, jeg kan alligevel ikke finde ud af det, og nu har jeg brugt så meget tid på ingenting, undskyld alle mine brølere

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-01-07 19:52

Svært at sige - der er ingen steder man kan klikke sig ind og bestille jakken.

Men den forhandles af dette firma, som er et af firmaerne på Ferrit. (om den så er på lager mere, er nok tvivlsomt, når den nu er så svær at finde)

Alta
14 Teed Street
Newmarket
Auckland
New Zealand

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-01-07 20:32

I linket fra Ferrit kan man tilføje varen til ønskesedlen,(ude til højre) så kommer der en ny side frem, hvor det ser ud som om man skal være oprettet som bruger, og derefter kan man klikke på
-Lets go shopping - Jeg har ikke prøvet at klikke videre for så skal man være oprettet

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-01-07 20:45

Ja.... det gad jeg heller ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-01-07 20:55

og tænk hvis vi nu fik trykket på noget forkert, og vi fik et helt parti af de jakker, ja jeg skulle da nok kunne komme galt afsted med det også