/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Faktura program !
Fra : kgp43
Vist : 2518 gange
50 point
Dato : 26-08-01 19:45

Endnu et regnskabs/faktura program søges

Jeg vil ikke skrive at jeg søger et regnskabsprogram, for jeg mener faktura program er mere korrekt. Det skal IKKE være kompliceret, det eneste det skal bruges til er at udskrive faktura, kundesøgning, samt lagerstyring.

Der skal være følgende funktioner:

1/ Udskrivning af faktura.
2/ Når der udskrives en faktura, skal kunde dataene automatisk gemmes. F.eks. Hvis en kunde ringer og vil have en kopi af fakturaen, kan man bare søge under telefonnummeret.
3/ Automatisk lagerstyring.
4/ INGEN "REGNSKABS" FUNKTION.

Er der nogen der kender et program ? (Helst ikke et excl doc, da jeg har haft dårlige erfaringer med dette)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-01 18:54

Hej
vP Faktura kan lige det der forespørges, og til den helt rigtige pris.
Læs nærmere, og hent demo, på vp@vpcomputer.dk

mvh. Viggo Poulsen

"kgp43" <kgp43.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ixai7.22809$Ay1.578063@news000.worldonline.dk...
> Endnu et regnskabs/faktura program søges
>
> Jeg vil ikke skrive at jeg søger et regnskabsprogram, for jeg mener
> faktura program er mere korrekt. Det skal IKKE være kompliceret, det
> eneste det skal bruges til er at udskrive faktura, kundesøgning, samt
> lagerstyring.
>
> Der skal være følgende funktioner:
>
> 1/ Udskrivning af faktura.
> 2/ Når der udskrives en faktura, skal kunde dataene automatisk gemmes.
> F.eks. Hvis en kunde ringer og vil have en kopi af fakturaen, kan man
> bare søge under telefonnummeret.
> 3/ Automatisk lagerstyring.
> 4/ INGEN "REGNSKABS" FUNKTION.
>
> Er der nogen der kender et program ? (Helst ikke et excl doc, da jeg har
> haft dårlige erfaringer med dette)
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-01 18:54

Hej
vP Faktura kan lige det der forespørges, og til den helt rigtige pris.
Læs nærmere, og hent demo, på vp@vpcomputer.dk

mvh. Viggo Poulsen

"kgp43" <kgp43.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ixai7.22809$Ay1.578063@news000.worldonline.dk...
> Endnu et regnskabs/faktura program søges
>
> Jeg vil ikke skrive at jeg søger et regnskabsprogram, for jeg mener
> faktura program er mere korrekt. Det skal IKKE være kompliceret, det
> eneste det skal bruges til er at udskrive faktura, kundesøgning, samt
> lagerstyring.
>
> Der skal være følgende funktioner:
>
> 1/ Udskrivning af faktura.
> 2/ Når der udskrives en faktura, skal kunde dataene automatisk gemmes.
> F.eks. Hvis en kunde ringer og vil have en kopi af fakturaen, kan man
> bare søge under telefonnummeret.
> 3/ Automatisk lagerstyring.
> 4/ INGEN "REGNSKABS" FUNKTION.
>
> Er der nogen der kender et program ? (Helst ikke et excl doc, da jeg har
> haft dårlige erfaringer med dette)
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-08-01 21:02

Jeg fandt denne på http://www.freebyte.com
http://users.iafrica.com/r/ra/ralphm/miser.htm

ser ud til at være freeware.
Om det passer til danske forhold ved jeg ikke.

kgp43 wrote:

> Endnu et regnskabs/faktura program søges
>
> Jeg vil ikke skrive at jeg søger et regnskabsprogram, for jeg mener
> faktura program er mere korrekt. Det skal IKKE være kompliceret, det
> eneste det skal bruges til er at udskrive faktura, kundesøgning, samt
> lagerstyring.
>
> Der skal være følgende funktioner:
>
> 1/ Udskrivning af faktura.
> 2/ Når der udskrives en faktura, skal kunde dataene automatisk gemmes.
> F.eks. Hvis en kunde ringer og vil have en kopi af fakturaen, kan man
> bare søge under telefonnummeret.
> 3/ Automatisk lagerstyring.
> 4/ INGEN "REGNSKABS" FUNKTION.
>
> Er der nogen der kender et program ? (Helst ikke et excl doc, da jeg har
> haft dårlige erfaringer med dette)

--
Jens Borchert Pedersen
Klarkærgaard
Stavnsagergyden 17
5550 Langeskov
tlf +45 6338 0058
fax +45 6338 0050
mailto:jbp@vip.cybercity.dk

try E-shopping at my place: http://www.imart.com/ACNmall/JensBP

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-09-01 00:51

On Sun, 26 Aug 2001 17:44:30 GMT,
kgp43 <kgp43.news@kandu.dk> wrote:
> Endnu et regnskabs/faktura program søges
>
> Jeg vil ikke skrive at jeg søger et regnskabsprogram, for jeg mener
> faktura program er mere korrekt. Det skal IKKE være kompliceret, det
> eneste det skal bruges til er at udskrive faktura, kundesøgning, samt
> lagerstyring.

Hvis du ikke allerede har fundet noget, er en mulighed at bygge dit eget i
eksempelvis FileMaker. Det er ikke helt så prof en løsning som et "rigtigt"
faktura/regnskabprogram, men det virker OK. Brugte selv en sådan løsning i
en periode inden vi overgik til Maconomy og senere Navision. Har stadig de
gamle skebaloner liggende (faktura, kundedatabase, leverandør etc) og
sender gerne en kopi. Naturligvis aldeles gratis og uden support...

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-09-01 00:14

kgp43 skriver:
>
> Endnu et regnskabs/faktura program søges

Jeg vil tro det du søger ligger på http://www.summarum.dk

Programmet er blevet teste af mange private og forretningsdrivende og er
nemt og ligetil at bruge. Der findes en freeware version for private så
der er mulighed for at prøve det 100% af inden du evt. køber det.

Der er også Winfinans Small Business som fås i en "første 500
posteringer gratis" version, som ligger på
http://www.winfinans.dk/download.htm

God fornøjelse.

--
---------------- Med venlig hilsen, Elmo Jensen ----------------
--- Web: www.ddibbsystem.dk ---- Email: news1@ddibbsystem.dk ---
--- FTP: ftp.ddibbsystem.dk ---- ICQ..: 1 2 5 5 7 2 5 5 1 ------
--- Fidonet: Nodenr. 2:236/35. Telf. +45 58853844. x.75/v.90 ---

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 01-10-01 11:18
Kommentar
Fra : larsn

Dato : 08-12-01 10:01

Jeg vil meget gerne modtage et kopi af programmet
Mvh
Lars Nielsen
paradis@post5.tele.dk

"Janus Sandsgaard" skrev d. 05-09-01 00:51 dette indlæg :
> On Sun, 26 Aug 2001 17:44:30 GMT,
> kgp43 <kgp43.news@kandu.dk> wrote:
> > Endnu et regnskabs/faktura program søges
> >
> > Jeg vil ikke skrive at jeg søger et regnskabsprogram, for jeg mener
> > faktura program er mere korrekt. Det skal IKKE være kompliceret, det
> > eneste det skal bruges til er at udskrive faktura, kundesøgning, samt
> > lagerstyring.
>
> Hvis du ikke allerede har fundet noget, er en mulighed at bygge dit eget i
> eksempelvis FileMaker. Det er ikke helt så prof en løsning som et "rigtigt"
> faktura/regnskabprogram, men det virker OK. Brugte selv en sådan løsning i
> en periode inden vi overgik til Maconomy og senere Navision. Har stadig de
> gamle skebaloner liggende (faktura, kundedatabase, leverandør etc) og
> sender gerne en kopi. Naturligvis aldeles gratis og uden support...
>
> -j
>
> --
> Uwaga!
> Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
> Det var en transylvansk "Snagov".

Kommentar
Fra : nunavut

Dato : 06-04-02 03:29

Kender du summarum, den kan jeg anbefale www.summarum.dk

Kommentar
Fra : HBN

Dato : 01-05-02 22:33

Hvis der er muligt må du også godt sende en kopi af filerne til filemaker til mig.

MVH
HB Nielsen
hb_nielsen@hotmail.com

Kommentar
Fra : larsn

Dato : 02-05-02 07:01

Stella Office er et meget let program at bruge, og kan det du søger.
Gratis demo hos www.stellar.dk

Kommentar
Fra : HBN

Dato : 06-05-02 20:51

Hej...
Da jeg har været på jagt efter et faktura program længe, men uden held, så jeg dit indlæg og hvis du har lyst vil jeg også gerne prøve din filemaker version.

Den kan evt sendes til: hb_nielsen@hotmail.com

MVH
HB Nielsen

"Janus Sandsgaard" skrev d. 05-09-01 00:51 dette indlæg :
> On Sun, 26 Aug 2001 17:44:30 GMT,
> kgp43 <kgp43.news@kandu.dk> wrote:
> > Endnu et regnskabs/faktura program søges
> >
> > Jeg vil ikke skrive at jeg søger et regnskabsprogram, for jeg mener
> > faktura program er mere korrekt. Det skal IKKE være kompliceret, det
> > eneste det skal bruges til er at udskrive faktura, kundesøgning, samt
> > lagerstyring.
>
> Hvis du ikke allerede har fundet noget, er en mulighed at bygge dit eget i
> eksempelvis FileMaker. Det er ikke helt så prof en løsning som et "rigtigt"
> faktura/regnskabprogram, men det virker OK. Brugte selv en sådan løsning i
> en periode inden vi overgik til Maconomy og senere Navision. Har stadig de
> gamle skebaloner liggende (faktura, kundedatabase, leverandør etc) og
> sender gerne en kopi. Naturligvis aldeles gratis og uden support...
>
> -j
>
> --
> Uwaga!
> Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
> Det var en transylvansk "Snagov".

Kommentar
Fra : sweetspice

Dato : 20-09-02 19:08

Prøv også Freesoft på www.freesoft.dk det er et program jeg selv bruger kan mere end det men er let at bruge.

mmj

Kommentar
Fra : OTol

Dato : 14-12-02 22:23

Jeg kan anbefale DANLET-Regnskab, det kan præcist det du efterlyser, plus meget mere. Det kan hentes i en gratis prøveversion på www.ossoft.dk

Ole

Kommentar
Fra : marmic

Dato : 03-03-03 18:54

Hej

Summasumarum 2 er med lagerstyring

/Michael

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 06-07-03 17:24

Hmm der hvor jeg er, det er godt nok en skolepraktik, men har hørt at flere af de store virksomheder, såsom Amcore, og Dandy bruger det. Det jeg taler om er Concorde, det er let at bruge, og har de muligheder du efterspørger.
Selv sådan en anti computernørd som, undertegnet, kan finde ud af at bruge det. Det tog mig en uge at sætte mig ind i det.

MVH
Anni

Kommentar
Fra : marmic

Dato : 07-07-03 22:22

Hej

Problemet med Concorde er prisen......
Sammenlignet med summa er det som at købe en lastbil for at fragte et Kg. radisser.

/Michael

Kommentar
Fra : CEO

Dato : 23-01-04 19:08

jeg søger et gratis regnskabs program, til et nystartet firma

Kommentar
Fra : sweetspice

Dato : 25-01-04 01:51

se www.stoneware.dk som har et fint program som er gratis de første 300 posteringer, virker godt bruger det selv, men som med alt andet skal man lige sætte sig ind i progrmmet

Mads

Kommentar
Fra : knudsenassistance.dk

Dato : 27-02-04 13:13

Klik ind på www.ossoft.dk og find hvad du søger. Dette er nr.1 til dit brug.....

Kommentar
Fra : Reshal

Dato : 08-05-05 15:21

hejsa
vil du ikke være sød og sende en kopi af din filemaker version til mig .:
rk00@hotmail.com

Mvh Rks