/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hp psc 700
Fra : Gumar
Vist : 528 gange
50 point
Dato : 09-01-03 20:07

Jeg har lige erhvervet mig en kombineret printer/skanner/kopimaskine. På selve maskinen kan man indstille sprog til dansk, men det jeg får op på skærmen er på engelsk(og det er jej ret defekt i ) er der nogen der ved om man kan få en cd på dansk. Den jeg har er på engelsk- tysk -spansk-italiensk-hollansk og portogisisk,så jeg har problemer med at bruge hjælpeprogrammerne Det er til Windows 98.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-01-03 20:54

http://h20015.www2.hp.com/en/softwareCategory.jhtml?lc=en&pagetype=software&prodId=hpofficeje7259&sw_lang=en

på denne side er der drivere til hp officejet 700 all.in.one , men der findes ikke nogen dansk driver derinde, men prøv at surfer lidt rundt derinde, eller fortæl mig ordret hvad din printer hedder.....

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 09-01-03 21:09

Det ser ikke for godt ud mht dansk driver/helpware og specifikt 700 serien

- http://h20015.www2.hp.com/en/softwareCategory.jhtml?lc=en&pagetype=software&prodId=hppsc720pr63716&sw_lang=dk
(i det jeg antager at hjælpe program pakken til model psc720 og psc760 er magen til)

Der er vel ikke andet for end at tage kontakt her - http://welcome.hp.com/country/dk/dan/contact_us.htm

Du kunne også efterlyse danske udgaver af de hjælpe programer du vil bruge.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Gumar

Dato : 09-01-03 23:51

til Melander og Master_of_Kefir
Den hedder hp psc 750 Jeg var næsten klar over at jeg ikke kunne finde en dansk version, det går jo også fint med print og kopiering, men der er sikkert mange muligheder i skanneren som jeg ikke kan få det fulde udbytte af,(så jeg må jo igang med at lære noget engelsk) men tak for svarene
mvh
Gumar

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-01-03 00:45

Hej Gumar
Du kan bestille en gratis cd her
http://www.hp-hjemme.dk/bestil_pscdriver.php
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-01-03 00:55

Tillæg
Og her kan du downloade en dansk brugervejledning
http://www.hp-hjemme.dk/downloads/pdf/psc700serie_dk_brugervejledning.pdf
kræver du har acrobat reader instaleret
Brian

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-03 07:05

Det med at lære englesk er en ting. Men at lære at bruge din skanner program er blot et spørgsmål om at lege med de forskellige knapper og tal på dit scanner program og se på forskellene. Du kan eventuelt scanne det samme billed igen og igen mens du leger med indstillingerne

Her findes en god "Ordforklaring" nederste menu i højre side - http://www.uftd.dk/

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Godkendelse af svar
Fra : Gumar

Dato : 12-01-03 15:12

til Master- of-Kefir
Jeg har været på siden med ordforklaringer og det kan jo sikkert hjælpe mig i ekstreme tilfælde, men når man er en årg 37 og kun har haft kendskab til pc et års tid kommer man jo ind imellem i vanskeligheder, men jeg synes selv det går rimeligt.

mvh. Gumar

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-01-03 15:25

?????