/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Underlige tegn
Fra : Kortoververden
Vist : 2214 gange
200 point
Dato : 24-01-07 15:23

Jeg er blevet pålagt at finde prisen på et domæne der er til salg, og har et problem.

Ved besøg på www.larsenrejser.dk er der i øverste højre hjørne et link der angiver at domænet er til salg.

For at sende en mail til ejeren skal der angives en passcode, og det er også findt nok, men de tegn der dukker op er ikke nogen jeg kan skrive på min computer.. nogen der har en løsning?

Je ghar forsøgt at skrive til dem der hoster sitet, men er der andre løsninger?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-07 15:35

De der underlige symboler findes også i word, er det ikke muligt at lave et dokument hvor du skriver din "tekst" og så kopierer det over i Access Code ????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-07 15:37

Du finder tegnene i word, ved at gå ind i - indsæt- derefter tryk på - symbol - så kommer der en masse frem

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-01-07 15:51

Rigtig godt bud.. men virker ikke

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-01-07 16:21

se her hvordan du gør
http://www.asciitable.com/ nederste tabel
Kode
+

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-01-07 16:31

Det er jo ikke anderledes end at lae tegnene i Word og copy paste.. virker desværre ikke

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-01-07 16:39

virker fint herfra..........
husk at holde ALT tasten nede f.eks ALT + 191 giver et " L" spejlvendt og på hovedet
når det tastes ind her i kodefeltet på http://www.larsenrejser.dk/email2owner.asp

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-01-07 16:47

Øv.. Jeg kan ikke få det til at virke...

Men kan je geventuelt lokke dig til at udfylde det for mig?

email adresse bb(snabel-a)larsenhotel.dk

Offer 200$

Text:

What's the price of the domain larsenrejser.dk

Det ville være en kæmpehjælp

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 200 point
Dato : 24-01-07 17:19

hermed gjordt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-07 17:52

Hvor er det dejligt, at se folk kan hjælpe hinanden, så er vi danskere trods alt ikke så egoistiske

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-01-07 21:49

Tak for svaret dk.