/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Lufthjul til punktérfri?
Fra : Chamira
Vist : 1002 gange
100 point
Dato : 24-01-07 14:53

Hejsa,

Vi har en klapvogn med lufthjul, men jeg har ladet mig forælle, at man kan købe et eller andet fancy produkt til at fylde i hjulene istedet for luft, således at hjulene bliver "hårde" og punkterfri.

Nogen der kender noget til det?

Søger navn, pris og erfaringer med produktet.

Mvh,
Chamira

Kommentar
Fra : me67

Dato : 24-01-07 14:56

Hej "Chamira"

Har du prøvet at spørge ved den lokale cykelpusher og det var noget de kendte til ?

Venligst ME67

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-07 15:51
Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 24-01-07 16:22

Nej, det er ikke dækpilot jeg tænker på. Når man bruger dækpilot, skal man vist ud og trille rimelig mange kilometer for at få fordelt skummet og få det til at hærde... og så gør det jo ikke hjulene punktérfri, men blot sværere at punktere.

Jeg havde hørt man kunne få noget flydende stads, som opførte sig lidt ligesom PU skum. Altså noget man fyldte i slangen istedet for luft og så blev det massivt.
Har ringet til vores lokale cykeldealer, og han kendte ikke til det, men henviste også til dækpilot.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-07 16:26

Så kan du jo bruge alm. byggeskum.....

Men det er nok svært at fordele jævnt....

Annuller spørgsmålet
Fra : Chamira

Dato : 01-02-07 14:20

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål