/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Mariabingo.com
Fra : jangchr
Vist : 758 gange
46 point
Dato : 24-01-07 10:32

Er der nogen der har spillet på denne web-side eller kender noget til den.Det er fordi da jeg læste diverse regler kom jeg til denne her(Valg af lovgivning
Costa Ricansk lov vil være gældende for disse standard betingelser) og det lød ikke særligt godt eller hvad,jeg kunne forstille mig.at hvis man vandt nogle rimlig store summer,ville der være store problemer med at få dem udbetalt,så jeg vil lige spørge her førend jeg registrer mig

http://www.mariabingo.com/index.php

Kommentar
Fra : Garibaldi

Dato : 24-01-07 10:49

Jeg har ikke prøvet at spille på sitet, da Bingo/Banko ikke lige er mine foretrukne spil, men da det ikke ser ud til at sitet er registreret under EU skal du betale B-skat af hele gevinsten i DK også selvom du har betalt gevinstskat efter reglerne i Costa Rica. Det er overskuddet du skal betale skat af, så hvis du har indbetalt 10.000 kr. i løbet af 2007 og vinder 12.000 skal du betale skat af 2.000.

Hvordan det er at få penge ud af sitet ved jeg desværre ikke, da jeg ikke har spillet der.

Garibaldi

Kommentar
Fra : Garibaldi

Dato : 24-01-07 10:51

Jeg glemte lige at tilføje at hvis du meget gerne vil spille bingo så kan det jo også lade sig gøre hos Danske Spil og der skal man ikke betale skat af sin gevinst.

Garibaldi

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-01-07 10:54

Citat
Jeg glemte lige at tilføje at hvis du meget gerne vil spille bingo så kan det jo også lade sig gøre hos Danske Spil og der skal man ikke betale skat af sin gevinst.

Det ved jeg godt,jeg er faktisk lige ved at ringe derind,da jeg har glemt mit brugernavn+password
,men det var også lige så meget for at få at vide om der var nogle der har haft problemer med at få pengende udbetalt fra mariabingo.com

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 56 point
Dato : 24-01-07 11:19

Välkommen till Nordens största bingohall! - Ja godaw do.

Registreret i Costa Rica.

MariaBingo™ is a registered trademark of Mantaray SA registered in Costa Rica,
which is a subsidiary of Parabol Ltd UK. All rights reserved.

Tja - man beder jo ligefrem om at få franarret sine penge.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-01-07 11:21

Citat
Välkommen till Nordens största bingohall! - Ja godaw do.

Registreret i Costa Rica.

MariaBingo™ is a registered trademark of Mantaray SA registered in Costa Rica,
which is a subsidiary of Parabol Ltd UK. All rights reserved.

Tja - man beder jo ligefrem om at få franarret sine penge.

Ja,det er jo lige det,derfor kunne det være rart at vide om der er nogen der har fået penge udbetalt derfra

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-01-07 11:43

Ja det ville være rart at vide.

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 25-01-07 05:38

Tak for svaret e.c.

Der er åbenbart ikke nogen herinde fra der spiller der,så jeg lukker spørgsmålet