/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan man skrive/kontakte et "Tips"?
Fra : Franksp
Vist : 472 gange
6 point
Dato : 09-01-03 19:32

Måske et dumt spørgsmål.
Kan jeg skrive til en person der har leveret et Tips for at få uddybende svar?

Grin nu ikke for meget af en halvgammel Nørd som mig

M.v.h. franksp

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 16 point
Dato : 09-01-03 19:56

Ja, du kan skrive til personen som et spørgsmål, hvori du henviser til tippet og beder om uddybende svar.
Du opretter altså et nyt spørgsmål i samme kategori som tippet. Henviser til tippet og beder om forklaring/uddybning.
Således er der jo også mulighed for at vi andre gråhårede og fat'svage (eller skulle jeg have skrevet JEG) får et bedre "holdepunkt".
m v h
Catbody/HC

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-01-03 20:12

Hej Catbody

Tak for dit svar. Den fremgangsmåde du beskriver vidste jeg godt. Grunden til mit spørgsmål er/var, at jeg 4 gange har fået mail fra personer jeg har hjulpet med svar. Det er egentlig vældigt hyggeligt at få en personlig mail. Jeg har været inde at kigge på din profil. Her kan jeg ikke se noget om dig. Vil du gøre mig en personlig tjeneste?
Prøv at gå ind på min profil. Hvor meget kan du se om mig? Måske har jeg givet for mange oplysninger om mig selv. Når jeg går ind på min egen profil, oplyser kandu.dk at det kun er mig selv der kan se de personlige oplysninger som min adresse telf.nr. mailadresse m.m. Hvis det er rigtigt, kan jeg ikke forstå hvordan folk, her fra kandu.dk kan skrive mail til mig.
Jeg håber du vil gøre mig denne tjeneste. På forhånd tak.

M.v.h. franksp

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-01-03 20:26

Hej Franksp
En lille kommentar fra mig
syntes det lyder meget meget mærkelig at folk herinde fra kan sende dig email privat
når din emailadresse ikke er opgivet i din profil
sikker på at du ikke er kommet til at opgive den under et eller andet spørgsmål du har været med i?
det er kun Kandu som har dine personlige oplysninger-i tilfælde af de kan se hvor du bor,hvis du skulle være så heldig at vinde en præmie.
det var godt nok ikke mig du spurgte,men jeg undres bare
MVH og en forsat god aften

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 09-01-03 20:29

Jeg kan intet se ang. e-mail, tlf. o.s.v., så, som Brian skriver, har du måske af godhed kommet til at oplyse din adresse i et af spørgsmålene.

m v h .-))
HC/Catbody

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-01-03 21:08

hejsa frank

Nu har jeg brugt en mindre formue i point til at tjekke alle de svar du har givet og alle dine tips, og du har ikke angivet din mailadresse i nogen af dem..
så hvor dem der har skrevet til dig har den fra aner jeg ikke.....

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-01-03 21:14

Til briani din gode - (Du er faktisk en flink fyr)
og
til catbody - (dig kender jeg ikke endnu)

Nej, jeg har aldrig opgivet min mailadresse i et indlæg ´her i kandu.dk
Jeg prøver lige at undersøge det nærmere. Jeg tro at jeg kan finde de "indlæg" som det drejer sig om. Så vender jeg tilbage.

M.v.h. - Franksp

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-01-03 21:18

det har jeg gjort, og det har du ikke

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-01-03 21:18

Til melander

Jeg har efterhånden rigtig mange point. Jeg vil gerne gi' dig nogle for din hjælp/dokumentation. Kan jeg det? Hvis ja, så hvordan. Det synes jeg er rimeligt.

M.v.h. - franksp

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-01-03 21:56

Hej igen
jeg syntes også det er flot hjælp melander har ydet.
men det er jo kun de besvarede spørgsmål og dine tip han kan læse-nemlig dem der ligger under den der hedder historik.
udover dem har du jo deltaget i mange andre spørgsmål herinde,som ikke ligger sig i din historik,og i en af dem,må du have kommet til at opgive din email i en god mening.
prøv følgende
prøv at kikke helt oppe til venstre
der er en der hedder din profil
klik på den
så kommer du og kun dig frem til en side hvor alle dine oplysninger står
prøv at rulle ned på siden
så kan du se der er en der hedder dine enkeltstående abonneringer
her kan du så se alle de spørgsmål som du har givet en eller anden kommentar til
prøv at gennemgå dem en for en
og så tror jeg der dukker en eller andet spørgsmål,frem med din email.
MVH og en forsat gos aften
Brian
PS-vi andre kommer frem til din profil ved at klikke på dit navn,men her kan vi som sagt kun læse hvad du har skrevet i din profil(alså ikke dine private oplysninger)og så kan vi læse din historik,læse de svar som du har fået point for,og så kan vi læse de tip som du har oprettet herinde.
ja det blev næsten en hel roman

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-01-03 22:25

Hej frank
Hvis du har flere email-adresser, så tjeck hvilken der er skrevet til, derefter indsætter du mail-adressen i søgefeltet (øverst højre) der hvor der står ms windows vælger du så alle emner

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-01-03 23:02

Til briani

Nu har jeg gennemkigget alle mine spørgsmål, svar og tips. Jeg har aldrig opgivet min mail-adresse. Jeg kan stadig overfor kandu.dk dokumentere, hvem der har svaret personligt på min mail-adresse, da jeg har gemt den ene af disse mails.
Alle svarene var i samme interessegruppe, så det var ikke så uoverkommeligt.

Til Uffe 29

Prøv lige at forklare lidt tydeligere hvad du mener. Jeg har 2 mail-adresser, men jeg har kun opgivet den ene til kandu.dk - og det er den der er svaret til.
Hvad mener du med, at indsætte mailadressen øverst til højre.

M.v.h. - franksp

P.S. Nu jeg har fat i to af jer aktive brugere, tror I at det var en ide at lave et "træf" på et eller andet tidspunkt. Jeg kunne godt tænke mig et sådant. Om det skulle være på Fyn, Jylland eller Sjælland kunne man jo vælge efter hvor mange der ville tilmelde sig. Hvis I synes det kunne være en ide, vil jeg godt være den der ta'r initiavitiet til at prøve det. Hvis det kunne blive på Fyn, har jeg nok også mulighed for at lægge lokaler til. Danmarks nok smukkeste kontorbygning.
Gi' mig et praj, om I tror det kunne være en ide.

M.v.h. Frank

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-01-03 23:22

Hej igenFrank
Hvis du aldrig har opgivet din email herinde,og du modtager private email fra nogle af brugerne herinde
Så er der en meget alvorlig sikkerhedsbrist i systemet hos kandu
du må omgående skrive en email til Kandu,hvor du vedlægger den email som du har liggende,så må de ryste op med en meget meget god forklaring,du kan sende dem en email på denne adresse service@kandu.dk
det kan da lige passe at ens email ligger til fri afbenyttelse
så kan det da godt være man skulle finde andre græsgange.

Det der med træf kunne da lyde som en meget god ide
MVH Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-01-03 23:22

*LOL* Det kunne være sjovt at se hovederne på zonker, briani, fnuller, ram2 m.fl. men jeg ved sgu ikke om det er muligt at samle folk til det !!

Øverst på denne side, lige under der hvor dine superpoint står skrevet er et søgefelt

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-01-03 23:33

Hej Uffe
Ja bare tanken om Zonker og jeg i en kinddans *LOL*
----------------------------------------------------
Men som sagt så lyder det da til at være en god ide
men tror ikke rigtig på tilslutning til sådan en træf-men man ved selfølgelig aldrig
-------------------------------------------------------------------------------
men hvad er din mening Uffe
om at Frank får email fra nogle bruger,når han er sikker på at han ikke har opgivet sin emailadresse herinde?
MVH Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-01-03 23:36

Ja - som jeg skrev et eller andet sted - så kan vi endelig få briani og Zonker i bokseringen og bagefter mødes i fordragelighed over en kold øl, og kan de ikke det, binder vi andre dem til hver sit træ, sådan lidt som med troubaduren i "Asterix" ... og så hygger vi andre videre

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-01-03 23:52

*LOL*
god ide fnuller!!!!

ang. mail'en så kan jeg ikke rigtig forestille mig hvordan det skulle kunne lade sig gøre at den er blevet offentliggjort. Jeg kunne bedst forestille mig at det er franks hukommelse der har fået et brist men hvis det er kandu's fejl er det skidt.

Frank, har du prøvet at besvare den mail, og spørge hvordan vedkommende har fået din adresse (hvis du har skrevet det, så har jeg overset det)

Uffe

Kommentar
Fra : Bernsted

Dato : 10-01-03 00:01

Det ku' være sjovt at få ansigter på - så den er jeg med på, selvom jeg er en halvgammel knark - Lad os bare få et in'tiv og hvorfor ikke Odense, dejli' by midt i landet
bernsted

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-01-03 00:05

Hej igen min gode ven Frank
Så fand jeg ud af dit proplem
se her
http://www.kandu.dk/dk/spg/7944
Her er den nævnt nævnt op til flere gange
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-01-03 00:20

Tillæg
Det var vist falsk alarm
den henviser til et eller andet news server her på Kandu
og det er jo ikke din private email adresse
så den dutter nok ikke
jeg beklager troede lige at jeg fandt proplemet
Brian

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-01-03 00:22

De tilkendegivelser jeg har fået indtil nu, synes jeg er meget positive. Jeg er stadigvæk sikker på, at nogle af de aktive her i kandu.dk er med på ideen. Målet er heller ikke, at vi behøver at være så mange, Bare de aktive (incl. fnollerpigen - hun skal melde sig, hvis du gør det er du sikret en præmie, efter mit valg ??????)
Jeg vil meget gerne ofre 2 x storebælt i kroner, hvis det bliver påSjælland (hvis der er nogen der vil med her fra Fyn - Odense, så giv besked her. Jeg har plads til 4) + jeg vil give temmelige mange point, hvis det bliver til noget, for at mødes med nogle af jer aktive "k....r...." Tidligere brugte jeg en del af min tid på at chatte. Jeg prøvede at chatte seriøst, med interesseemner. Det lykkedes aldrig. Altid var det noget plat jeg kom ind på. Måske var det også en ide til kandu.dk, at der blev oprettet en chat for kandu.dk medlemmer.
Jeg sender i morgen (hold da k..., er klokken blevet så mange) et indlæg i "spørgsmål" Overskriften bliver "Gider du et træf"

Kærlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 10-01-03 23:02

Det var nu heldigt lige få læst dette indlæg, jeg blev også lidt mærkelig tilmode da jeg så hvad der stod af oplysninger på min profil , nå - jeg har ikke fået mails - som du, men kikkede på mange profiler og så de var helt ens (første) punkter.

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 11-01-03 08:16

Tak for svaret catbody.

Kommentar
Fra : Bernsted

Dato : 11-01-03 16:32

Hov hov, var det ikke dumt at lukke spørgsmålet - det indeholdt jo osse en slags invitation fra fransp om måske at mødes en gang? - Nu bliver det hele jo bare arkiveret - Øv, lad os få in'tivet gentaget, det er faktisk et godt skridt. mange hilsner fra bernsted og :-}