/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp til vista
Fra : janik
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 23-01-07 21:38

Jeg har hørt et sted at man
kan købe opgradering for 300kr til vista hvis
man inden for 3 måneder har købt en pc
med xp .
Kan det passe og hvis hvor for jeg kan ikke finde
det nogen steder?

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 110 point
Dato : 23-01-07 21:41

Medjio tilbyder det. http://www.medion.com/vista/dk_home.html
MVH Akle

Kommentar
Fra : akle

Dato : 23-01-07 21:42

Rettelse: MEDION

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-01-07 22:41

Den her kan angiveligt finde dine passwords http://www.snapfiles.com/get/iepwrevealer.html

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-01-07 22:42

forkert tråd,sorry

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 23-01-07 23:18

Tak for svaret akle.
men øv har lige købt en acer til konen

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 23-01-07 23:20

de fleste firmaer tilbyder p.t. en Vista-upgrade ved køb af WinXP, og der betales kun et såkaldt adm.-gebyr. Det stopper kort tid efter at Vista bliver frigivet på dansk.
Tilbudet/rabatkuponen skal være udleveret ved XP's købstidspunkt.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 23-01-07 23:30

Selv tak, 'janik' - men også ØV i mit tilfælde, for jeg havde lige købt en Medion, men 3 uger for tidligt!
Skidt, jeg beholder min XP indtil videre.
MVH Akle

Kommentar
Fra : me67

Dato : 24-01-07 14:49

Hej "janik"

Prøv lige at se om ikke dette link kan bruges til noget - jeg har lige bestilt en Vista opdatering til min nye MSI notebook til trods for jeg ikke fik noget "tilbud og ej heller nogen rabatkupon ved købet.

https://upgradeweb.moduslink.com/Vista/ConsumerWebsite/(S(bczk0q550vilgvfu1pmzcb55))/CouponOemSelection.aspx

Venligst ME67