/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Ryan Air erfaringer ?
Fra : TraktorTom
Vist : 762 gange
60 point
Dato : 23-01-07 21:23

Hej

Jeg kan se Ryan air har billige afgange fra fx Esbjerg til London. Er der nogen i dette forum, der har erfaring med Ryan Air.?

Kommentar
Fra : yleman

Dato : 23-01-07 22:02

Ja, jag reste med dom i somras till London. Bara gott omdöme. Enkelt att beställa resan via Internet och själva resan fungerade mycket bra. Vänlig och effektiv personal. Väntar man sig ingen extra luxus så blir det full poäng.

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 24-01-07 09:37

enig med overstående,,det eneste man skal være opmærksom på er at man selv skal holde øje med det forskellige tider osv osv

Kommentar
Fra : TraktorTom

Dato : 25-01-07 10:12

Ja klart nok man selv skal holde øje med tiderne, det skal man jo med alle selskaber idag. Jeg er lidt i tvivl om bagagen, hvis jeg kun medbringer en håndbagage om jeg skal online reg den, jeg kan se det koster 7 GBP - det er jo mere end selve rejsen koster

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-01-07 10:17

- ja, lad endelig traktoren blive hjemme...

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 60 point
Dato : 25-01-07 12:42

Ryanair er nøjagatige lige så gode som alle andre selskaber.

Det eneste man skal være opmærksom på når man flyver med Ryanair, Easyjet o.lign er at de kun flyver "point to point". Det er lige meget hvis du bare vil fra Esbjerg til London, men skal man videre efter en tur med Ryanair, skal man lige hente sin bagage og checke ind igen (kan betyde 3-4 timer i England, da man skal helt ud og ind igennem securityen. )

Godkendelse af svar
Fra : TraktorTom

Dato : 29-01-07 19:19

Tak for svaret thulin.