/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PYHA fjerne dokumenter !
Fra : tej1957
Vist : 704 gange
200 point
Dato : 23-01-07 20:44

Håber endnu engang at der nogle behjælpelige mennesker der kan forklare mig, hvordan jeg kan fjerne/slette 192 dokumenter der uanset hvad jeg har gjort vedbliver med at komme frem hvergang jeg vil åbne et nyt dokument, jeg har prøvet alt hvad jeg troede der kunne fjerne disse.
Men hvergang jeg vil åbne et nyt dokument kommer de samme frem.
Hvad gør jeg ? S.O.S.
Og dokumenterne er ikke: GEMTSOM eller noget andet, så hvad skal jeg gøre for at fjerne alle de dokumenter ? ? ? ? ? ? ?

PLEASE HELP ME tej1957

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-01-07 21:04

Et godt program til den slags umuligheder erCC Cleaner:

http://www.ccleaner.com/download/

iah

Kommentar
Fra : clou

Dato : 23-01-07 21:13

Eller dette som er på dansk: http://personal.inet.fi/business/toniarts/files/EClea2_0.exe

Jeg bruger det og er yderst tilfreds med resultatet!

Clou

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-01-07 21:14

Hej tejl1957,

Hvilket program taler vi om, når du siger:
"Men hvergang jeg vil åbne et nyt dokument kommer de samme frem."?

Og hvad er det for dokumenter du snakker om?
Kom med nogle eksempler.

Du har formodentlig slettet dem via "Stifinder"! - Når du så går ind i "Stifinder" igen, kan du fortsat se dem?

Når du forsøger at slette dokumenterne, får du så en fejlmeddelelse?

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-01-07 21:14

Jeg går ud fra at det er i word
Hvor ser du de dokumenter og du siger hver gang du vil åbne et nyt dokument.
bruger du Filer > ny eller klikker du bare på det blanke dokument lige unde filer.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 23-01-07 21:30

Måske skal du slå genoprettelse fra i Programmer/Tilbehør/Systemværktøjer/Systengenoprettelse

Kommentar
Fra : tej1957

Dato : 23-01-07 22:08

Jo men ser i der prøver at hjælpe mig ?
Kan ikke fjerne "dokumentet" selvom jeg har prøvet: STIFINDER for at finde/fjerne dokumentet.
Hver gang jeg vil åbne WORD fremkommer det samme domument som jeg IKKE vil/SKAL bruge.
192 gange.
HVORDAN FJERNER JEG DETTE/DISSE ?
Og jeg kan ikke klikke på: nyt dokument, for det gamle/dokument kommer frem hver gang jeg vil åbne et nyt dokument !
HÅBER DU/I/ALLE forstår
undskyld ulejligheden
tej1957

Kommentar
Fra : clou

Dato : 23-01-07 22:12

Hvis du kører et af ovennævte programmer og fjerner unødvendige filer kunne det være de var væk, men kan jo selvfølgelig ikke love det 100 %.

Blot et forslag

Clou

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-01-07 22:17

Hej tej1957 -

Når du siger:
"Kan ikke fjerne "dokumentet" selvom jeg har prøvet: STIFINDER for at finde/fjerne dokumentet."
Kommer der så en fejlmeddelse når du forsøger at slette?
Eller er filerne skrivebeskyttede?
Eller oprettet under et andet brugernavn?

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : clou

Dato : 23-01-07 22:36

Prøv så at: Højreklikke på Proceslinien - Egenskaber - Menuen Start - Tilpas - Avanceret - Ryd liste - Ok - Anvend og Ok, så skulle dokumenterne være væk.

Clou

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-01-07 22:48

Jeg må indrømme, at jeg ikke har set en lignende "adfærd" i Windows hos mig, så jeg har lidt svært ved at forestille mig, hvad det er, du mener/skriver.

Hvis du skriver i morgen, kan jeg evt. koble op på dig, for at se, hvad der foregår.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 23-01-07 23:23

tror din normal.dot er lavet om. prøv lave en helt ny og slet den gamle.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-07 09:00

Citat
tror din normal.dot er lavet om. prøv lave en helt ny og slet den gamle

Det var også det første der slog mig.....

Du har på et tidspunkt fået gemt et dokument som normal.dot (overskrevet den gamle)....

Det er sikkert det der nu bliver ved at åbne....

Du skriver - 192 gange.....

Er det det SAMME dokument der lukker op hver gang ?

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 24-01-07 10:07

Har du prøvet at rense med et af Trojanerprogrammerne, det lyder lidt Trojansk

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 200 point
Dato : 24-01-07 10:33

Metode til at lave en ny Normal.dot som er standardsiden når du åbner Word.

Start comp men ikke word

Start > søg > efter filer eller mapper > alle filer og mapper
Gå først op i funktioner > mappeindstillinger > vis > sæt prik i "vis skjulte filer og mapper"
anvend > OK
Isøgefeltet skriver du .dot (husk punktum)
søg i denne computer
i flere avancerede indstillinger vælger du:
[ V ] søg i systemmapper
[ V ] søg i skjulte filer og mapper
[ V ] søg i undermapper

Klik på søg og nu finder den alle word-skabelonerne
en af dem er Normal.dot
Højreklik på Normal.dot og vælg omdøb til Normal1.dot
OK

Start Word og nu bør den se normal ud.
(Word laver nemlig selv en ny skabelon som hedder Normal.dot

Og gå lige ind og rette dine visninger i mappe indstillinger > vis > til "vis ikke skjulte filer"

Godkendelse af svar
Fra : tej1957

Dato : 26-01-07 19:10

Tak for svaret e.c.
Og forklaring følger, for det var ikke min PC men en anden mands, og jeg kan ikke forstå hvad han har lavet, men jeg rettede fejlen i formiddag, så 1.000.000.000 gange tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-01-07 19:37

Når man har åbnet Word............. lavet en side og evt. gemt den.
Så laver man lige et nyt dokument sådan:
Filer > ny > og er nu kommet over i skabelonbiblioteket > vælger evt. ny tom side >
Og nu er der mulighed for fejl........................................
Der må ikke sættes prik i skabelon, og evt. gemme og acceptere den gemt som skabelon.
For så vil det dokument være oprettet som start skabelon.

Vil man have en anden startside/skabelon kan det, der var et uheld bruges med vilje, for at få en speciel startside
.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-01-07 20:04

som jeg skrev 23-01-07 23:23

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-01-07 20:10

Ok hcma så deler vi - for det var faktisk din snak om Normal.dot som gav mig idéen, til at lave forklaringen.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-01-07 20:54

e.c. >> nej glem det. du har fortjent dem og kom også med en udmærket vejledning