/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox og bogmærker
Fra : Mussekat
Vist : 1257 gange
65 point
Dato : 23-01-07 20:23

Jeg har brug for at Bogmærker i Firefox er placeret på en anden partition.

Jeg taler ikke blot om en kopi eller backup af bogmærker ! !

Årsagen er den, at jeg har installeret et safetycard på maskinen. Det betyder at ændringer på C drevet slettes ved hver genstart. Jeg er dog ikke interesseret i at ændringer i bogmærker forsvinder.

mvh Frank

Kommentar
Fra : sion

Dato : 23-01-07 21:21

Prøv at se på denne side: http://www.kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-avancerede.html

Læs under "Bogmærker med på farten" nederst på siden.

Jeg tror, det samme kan fungere for dig. Blot skriver du drev-bogstavet på din partition i stedet for det beskrevne USB-drev.

Simon

Accepteret svar
Fra : Dr.Disco

Modtaget 65 point
Dato : 23-01-07 23:07

Hey...

Jeg tror at Foxmarks Bookmark Synchronizer er løsningen.
Det er en fantastisk add-on jeg selv bruger.
Check på https://addons.mozilla.org/firefox/2410

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 23-01-07 23:33
Godkendelse af svar
Fra : Mussekat

Dato : 18-03-07 16:29

Tak for svaret Dr.Disco.