/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Sikkerhed til W98
Fra : pirt03
Vist : 393 gange
100 point
Dato : 23-01-07 14:24

Findes der et fornuftigt sikkerhedsprogram, der kan køre under Windows 98

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-01-07 14:31

Prøv at kigge her over:
www.spywarefri.dk
Et sted hvor de ved alt om sikkerhed.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 23-01-07 16:12

Sikkerhed? Gratis? Win98?

Hvis det er et antivirusprogram du mener, så kan du bruge det gratis AVG : http://www.canadiancontent.net/tech/download/AVG_Antivirus.html

Spy-/Adware blokering/filtrering? : http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

Spy-/Ad-/Malware detektering og rensning? : http://www.superantispyware.com/superantispywarefreevspro.html

Firewall? : http://www.pcworld.dk/download/39/1361

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-07 16:49

du oplyser jo ikke hvilke sikkerhedsprogram du ønsker -

men

firewall - goldtach http://www.goldtach.com/

antivirus - active virus shieldhttp://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/index.adp?

og glem ikkesuperantispyware - www.superantispyware.com

alle tre gratis - alle både virkelig gode og effektive

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-01-07 16:52

ps.. til active virus shield behøves du ikke at installere aol toolbaren - blot fjern krydset !!!!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-01-07 22:00

Angående Win 98, så udgav Microsoft for et par år siden, da de ophørte med at opdatere 98, en CD med alle opdateringer, som var udgivet gennem tiden, helt gratis.
Det har jo også lidt med sikkerhed at gøre.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 24-01-07 13:30

severino:
Kan den downloades et sted fra??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-01-07 13:39

severino - vi venter med spænding.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-07 13:45

Øeh... jeg ku' kun finde Service Pack 1. : http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6&DisplayLang=en

..men det er vel også 'godt nok' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-01-07 14:34

pirt03 - de opdateringer der nu engang har været tilgængelige kan du da godt hente ikke ???

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-01-07 17:37

NU UDLØSES SPÆNDINGEN - - - - - NEJ !
Da MS holdte op med at updatere win 98, sendte de en meddelelse ud om, at man gratis kunne få en CD-rom med de opdateringer der har været. Så jeg fik en sådan ind ad brevsprækken.

Men jeg er næsten sikker på, at den kan kop*****, når nej det hedder fjernback-uppes!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-01-07 18:13

var det nu ikke sikkerhedsprogrammer det her drejede sig om ???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-01-07 19:18

Miridk...........................Backup/sikkerhedskopiering er jo en sikkerhed for at det ikke forsvinder.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-01-07 19:59

Rigtigt e.c - Og så er opdateringer jo også for bl.a. at øge sikkerheden. Det er vel nok det de fleste opdateringer går ud på!
Men det er nok gledet miritdk's næse forbi!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-01-07 20:06

træk tungen til dig severino - jeg har en skarp saks

jojojojo selvfølgelig har opdateringer også med sikkerhed at gøre - men det er jo ikke direkte sikkerhedsprogrammer

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 24-01-07 20:15

Hej med jer

miritdk: Det er ikke mig der har W98 - jeg skal hjælpe en med at få skidtet til at køre. Mit gæt er, at han aldrig har opdateret sin w98 - hvis den ikke selv har gjort det.

Selvom Microsoft ikke vedligeholder W98 - kan man så monstro ikke stadig opdatere via nettet - eller er der lukket og slukket????

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-01-07 20:36

Citat
træk tungen til dig severino - jeg har en skarp saks

Orv hvor sejt! - Det kunne nemt gå hend og blive et MARERIT i stedet!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-01-07 21:07

marerit ??? hend ??

Godkendelse af svar
Fra : pirt03

Dato : 12-02-07 14:04

Tak for svaret molokyle.