/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skifter rundt på bogstaver/tal
Fra : SjalaJonez
Vist : 568 gange
170 point
Dato : 22-01-07 18:15

Da jeg tændte min bærbar igår og skulle skrive i word, fandt jeg ud af at den har skiftet om på nogle bogstaver og tal.. Så når jeg feks. trykker på M bliver det til et 3 tal!
Den gør det med ca. 15 bogstaver og tal..
Er der nogen der ved hvorfor at den lige pludselig gør det, og hvordan jeg kan lave det om igen??

SjalaJonez

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 180 point
Dato : 22-01-07 18:33

Tryk FN knappen, og en knap der hedder numlock samtidig, så virker dit tastatur igen

Godkendelse af svar
Fra : SjalaJonez

Dato : 22-01-07 18:39

Perfekt!!!

Takker mange mange gange!

SjalaJonez

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-01-07 19:30

Dette fænomen kan også opstå, hvis man har tilsluttet et externt tastetur til den bærebare, hvor du har aktiveret num-lock, fordi du vil bruge det numariske tastetur i højre side.
I princippet sker der det samme, så inden man piller et externt tastetur fra, skal man huske at slå num-lock fra igen; så undgår man det med at skulle finde ud af det med FN tasten.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-07 19:54

Der er godt nok mange måder at prygle en abekat på, men godt det lykkedes for dig