/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
15 år... hvad er gennemsnit?
Fra : Shaunchi
Vist : 1164 gange
50 point
Dato : 09-01-03 17:12

Hej jeg er en dreng på 15 år... Jeg ville bare høre om man kunne finde ud af hvaf gennemsnittet er for en almindelig pik... Hvornår er man færdig udvokset? Lige nu er den 15cm men det er da lidt lille er det ikke?

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 09-01-03 17:18

Hej

En penis hos en fuldt udvokset mand er i gennemsnit mellem 12 og 18 cm. når den er stiv.

Citat fra sexliniens brevkasse.

http://www.sexlinien.dk

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 09-01-03 18:13

Nej nej nej, bestemt nej !

Stor eller lille er altid et spørgsmål om sammenligning.

Hvis man tog mål på alle mænds biceps og bryst muskler vil man finde lige så mange fuglebryster som "Arnold Swartenegger" typer. Men langt langt de fleste vil være et sted i midten af disse to. Det hedder i normalfordelingen. Se dette billed af normalfordellingskurven - http://biologi.uio.no/plfys/haa/gif/stnorm.gif
Du kan udfordre din matematiklære at forklare kurven nærmere.

Desværre er det oftest de "store" macho mænd der vises frem i film og blade og derfor kommer man nemt til at sammeligne sin størrelse med et meget lille "mindretal" i stedet for gennemsnitet. Den sande gennemsnit kan du selv overbevise dig om ved at gå en tur i svømmehalen og stå lidt længere under bruseren end du plejer.
Man må godt kigge lidt, bare man ikke stire
Du må også tænke på at du ser "din" fra oven og det snyder dine øjne fordi du ser alle de andres fra siden.

Og være helt roligt. Din krop vokser i 3-4 år endnu.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : dupup

Dato : 09-01-03 22:27

Hejza Shaunchi

ja ja... den vokser endnu..... men de kan nu oxo blive større end 18 cm...... men det skal man gøre sig fortjent til :D he he .. ej jeg gasser dig...

Den vokser stadig endnu.... indtil du ca. når de 19- 20 år... såe giv den god tid, og bare knep løs... de mærker ikke forskel alligevel da deres kusser hellere ikke er meget større på den alder..... jeg var selv 15 første gang jeg kneppede...!!! det var sq sjovt og fedt....!!

//mange hilsner

DupuP

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-03 07:09

Håber på at du er blevet beroliget af svarene.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Johnny_Brian

Dato : 21-01-03 14:57

Du skal jeg så ikke gøre dig alt for ked af det, men for at kalde en spade for en spade, så er den for lille!, det er lidt ærgeligt og uretfærdigt, men sådan er det bare, hvis du er heldig vokser den lidt endnu, men det er ikke noget du skal regne alt for meget med.

Du må jo nok også begynde at se i øjnene at mange af de piger du kommer til at være sammen med vil nok trække lidt på smilebåndet, grine hånligt, eller bare sukke og bede dig om at stikke den tilbage i bukserne igen, men det vænner du dig sikkert til.

Hvis du endelig vil have den til at vokse, så er der øvelser du kan prøve derhjemme, en af dem som du kan prøve er at gøre den stiv ved at nulre den forsigtigt, derefter kan du lege lidt med den, sørg for at du ikke har onaneret i et par dage således at den er rigtig følsom. Derefter tager du en elastik, og snører den stramt om nede ved roden (sørg for at nosserne er med ), den skal sidde så stramt som muligt!
nu tager du og nulrer den lidt mere således at den gerne skulle blive MEGET hård og det kan nok også godt begynde at blive lidt øm og dunke. Nu kommer vi så til det vigtigste!, du tager herefter og lægger den godt opsvulmede kalorius på et bord f.eks. køkkenbordet, og putter en klud i munden(kan anbefales), find herefter en meget tung solid bog eller en gummihammer og giv den nogle ordentlige hug, det gør lidt ondt i starten men bare bid sammen og vær stærk og slå til, jo hårdere og fastere jo bedre bliver resultatet!
Ligesom i sport gør det lidt ondt i starten, en det kan afhjælpes lidt hvis du putter godt med tigerbalsam(kamfer) på svinet efter du har givet den en ordentlig tur.

Håber du kunne bruge det til noget, jeg selv har brugt den samme metode og har nu en ordentlig fætter med hovede som et bordtennisbat!

JB was here !