/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Medion Turion 64 MK 36 2,o gh
Fra : scarlets
Vist : 1268 gange
100 point
Dato : 21-01-07 20:33

er den noget værd ?
Den koster 7000- i bilka og det er ret meget

Accepteret svar
Fra : amandaKanDu

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-07 11:20

det er en fin maskine, men vent med at købe den til Aldi får en tilsvarende. De sælger Medion med meget mere udstyr.
Og vent også med at købe, så du kan få en maskine med Vista installeret. Der er meget bøvl med at installere et nyt styresystem og alle dine programmer skal så også installeres igen.

Godkendelse af svar
Fra : scarlets

Dato : 22-01-07 14:27

Tak for svaret amandaKanDu.
Mange tak !
Helt fint, du reddede mig far at komme i uføre !
Når man nu er pc-analfabet, er det så smarter at købe i en rigtig pc-butik elelrbliver det bare vildt meget dyrere ?
Varme fra
Scarlet

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 24-01-07 09:32

og mange tak for dine points.
Jeg har selv 2 Medion Notebooks købt i Aldi og der er fin support på dem, så det behøver du ikke bekymre dig om.
jeg har dog kun haft brug for supporten én gang fordi min strømforsyning gik i stykker (efter 1½ år)
Jeg ringede til support, de sendte et brev med et fragtbrev, hvorefter jeg sendte dem min strømforsyning gratis. Der gik ca. 14 dage - lidt lang tid, men det var i julen, så kom der en ny strømforsyning med posten.
Man kan også ringe til supporten hvis der er noget man er i tvivl om.
For mig at se kan du roligt kaste dig ud i et Aldi køb. Flere af mine venner har også Medion fra Aldi og de er godt tilfredse.
Held og lykke med det
mvh. Amanda