/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Ønsker arb. indfor Flyselskab
Fra : gr8
Vist : 435 gange
20 point
Dato : 21-01-07 17:11

Hej venner

Nogen her som har gode erfaringer med eller viden om hvor jeg skal søge for at få en stilling indenfor Flyselskaber/Airlines?

Jeg kender standby,takeoff, CPH og turismenyheder men syntes ikke der er så meget at komme efter, nu når man hører at firmaer sulter efter arbejdskraft.

Jeg sidder i en leder stilling (Key account Manager) hvor jeg sørger for B2B & B2C aftaler/Kontrakter, ledelse og HR.

Har hørt at flyselskaber helst vil have folk som allerede arbejder indenfor flyselskaber og det gøre jeg ikke. Jeg arbejder i Hotel og Sommerhus branche.

Hvis nogen her allerede arbejder eller er Chef i et flyselskab og ved at i mangler en leder er i velkommen til at kontakte mig pr. e-mail: unnmool@hotmail.com

Glæder mig til at høre gode råd.

Tak

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-01-07 16:22

En mulighed kunne være kontakt http://www.sterling.dk/da/job