/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan sorterer man mapperne i foretruk~
Fra : Franksp
Vist : 483 gange
15 point
Dato : 09-01-03 16:42

I går spurgte jeg, om hvordan man sorterer mapperne foretrukne i Internet Explorer.
Jeg fik lynhurtigt mange fine svar. Det var meget fint.

De fine svar jeg fik med at trække mappen op med højre musetast til der hvor jeg vil ha' den virkede fint, men efter genstart af komputeren i dag, står de stadig der hvor de stod før, altså har jeg ikke fået løst problemet. Jeg godkendte jo svaret i går, da det virkede fint. Derfor må jeg prøve igen.
Hjælp, hvad skal jeg gøre.

M.v.h. franksp

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 09-01-03 16:51

Du åbner foretrukne i Internet Explorer.
Og sætter pilen på den første mappe,og højerklikker på musen,og et stykke nede står der sorter efter navn,sådan.
Hilsen swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-01-03 16:54

Hej Frank
det er sådan at windows xp ligger alt hvad man har i fortrukne i alfabetisk orden efter en genstart,sådan gør den ved mig
den eneste måde tror jeg er at omdøbe de forskellige
det jeg mener er,har du Kandu liggende og du gerne vil have den først i fortrukne så må du omdøbe den til noget der begynder med a-måske akandu og så videre
eller opret en ny mappe og læg de adresser du vil i den nye mappe.
jeg ved som ikke om der er andre løsninger
MVH Brian

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 09-01-03 16:58

Auto oprydnings funktion skal slås fra
Internet indstilling >> faneblad advanceret >> fjern myggeben fra "personlig favorit menu"

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-01-03 17:01

I windows 98 bliver sorteringen der, også efter genstart, ved begge metoder.
mvh
summer

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-01-03 17:08

Tillæg
Så vidt jeg husker fra igår,så var det da xp du have inde ikke?
Brian

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-01-03 17:12

Desværre de funktioner som swarn og Ke'Fir nævner findes ikke hos mig.
Jeg glemte nu også at skrive, at mit styresystem er Windows ME.
Måske er det derfor?

M.v.h. Franksp

Accepteret svar
Fra : swarn

Modtaget 25 point
Dato : 09-01-03 17:18

Til Franksp
Mit styresystem er Windows ME.
Så den må også værer hos dig???
Hilsen swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-01-03 17:30

Mr. swarn jeg har gjort dig aldeles uret.
Jeg har jo hele tiden siddet og flyttet på mapperne i værktøjslinien.
Jeg prøvede at gøre som du skrev i foretrukne i den øverste linie, SÅ virkede det, også efter genstart. Det har jeg lige prøvet.

M.v.h. franksp/Odense

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 09-01-03 17:32

Tak for svaret swarn.