/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke print fra E-mail
Fra : Coliniiii
Vist : 800 gange
100 point
Dato : 21-01-07 17:03

Hej kan i hjælpe mig med min problem.Jeg kan ikke print min E-mails ud. Når jeg forsøger ctrl p eller højre tryk og vælge print, kommer en boks op beder mig om at gem filen som *.mdi det er ligemeget om jeg annuller eller gem kan ikke print filen??? Det bemærkes at jeg bruger EN HP 1310 PSC og at jeg kan ikke intstall HP's P director, Kan problemet vær der??

Hilsen Colin

PS: Alle andre funktioner virker!!

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 21-01-07 17:52

Citat
Det bemærkes at jeg bruger EN HP 1310 PSC og at jeg kan ikke intstall HP's P director, Kan problemet vær der??

Hvordan kan alt virke, tror du har indsat den i usb inden du blev bedt om det, og driver hænger et sted, og bruger microsoft i stedet for hp's drivere. Prøv at kigge i hardware-egenskaber om der ikke er gule spørgsmål/udråbs tegn der.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 21-01-07 17:58

Hardware egenskaber finder du ved: Højreklik på Denne Computer - Egenskaber - Hardware - Enhedshåndtering og se så efter din printer der og opdater så driveren, for som frostys fortæller, har du sikkert tilsluttet USB stikket for tidligt!

Clou

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 21-01-07 18:53

frostys.Jeg har installeret Hp efter anvisning efter problemer, har jeg geninsallert dvs at jeg har brugt fjern programmer i kontol prg. jeg har ikke tilslutet usb før prg har spørgt om det??
Colin

Kommentar
Fra : clou

Dato : 21-01-07 19:00

Er det den mail du sender du ikke kan printe ud - eller er det den mail du har modtaget?

Clou

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-07 16:55

Hvirdan ser det ud i enhedshåndtering??? mener du skal bruge hp's egen afinstall, for at få renset op i usb driverne.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 20:17

Klik på >gem som og gem dem som txt file og print dem fra din txt editor.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 20:20

eller gem dem som html file og print dem ud i din browser.

Godkendelse af svar
Fra : Coliniiii

Dato : 22-01-07 20:25

Tak for svaret frostys.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 20:28

nå nåeee,driver problem,ja så er der jo ikke noget der virker

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 23-01-07 09:41

Manse9933. Jeg fandt fejlen selv! frostys. Kom nærmest svaret!!!. Problemet blev løst ved at fjern alt henvisning fra computer af HP, genstart. Jeg indlæst prg. fra CD-rom som kom med printer Der var ingen gul advarsels tegn i enhedshåndtering?? Jeg er tilfredse alt kører som det skulle!! Min problem var at jeg ikke kunne print E-mails??

Colin