/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Charter-rejser fra best. lufth
Fra : Avant85
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 21-01-07 16:02

Hvordan finder jeg udbudet på rejser fra en bestemt lufthavn, f. eks. fra Aalborg eller Aarhus eller Billund

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-01-07 16:06

På rejsebureauers hjemmeside.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-01-07 16:07
Kommentar
Fra : bfksorte

Dato : 21-01-07 17:23

du kan gå ind på de enkelte lufthavnes hjemmeside og der se deres chartertraffik. Jeg ved ikke om du erinteresseret i alle afgange både charter og rutefly, men alt skulle kunne findes hurtigt og uden megen besvær

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 23-01-07 16:22

Jeg vil anbefale dig Flying Office http://www.rejse-bureau.dk/ fordi hos dem kan man se hvilke flyafgange der er ledige og hvilke der er udsolgt. Hvis du køber flybillet gennem dem så undgå at sætte kryds ud for "Kreditkort gebyr" for det gjorde jeg. Det resulterede i at jeg skulle betale 501,86 kr for Credit Card Fee, som Flying Office fandt ud af at jeg ikke skulle have betalt så jeg fik disse penge retur.
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 23-01-07 16:31

Hvis man flyver fra Hamborg skal man have i mente, at man risikere på hjemrejsen at skulle skifte mange gange alt efter hvor i Danmark man bor.
Mvh. Jesper

Annuller spørgsmålet
Fra : Avant85

Dato : 27-01-07 17:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål