/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke sende vedhæftet fil
Fra : mce
Vist : 1207 gange
200 point
Dato : 21-01-07 13:52

Hej

Jeg har et underligt problem. Lige pludselig kan jeg ikke længere sende vedhæftede filer fra Incredimail, og andre email programmer. Bruger Incredimail til daglig, men har også lige prøvet med Thunderbird og Outlook Xpress - uden held.

Det er sket fra den ene dag til den anden - programmet går bare i stå - der står at mailen er sendt 100% og så sker der bare ikke mere - og mailen er ikke sendt?

Nogen ideér

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-01-07 14:02

Du kan muligvis klare det ved at omdøbe din fil til .txt og modtageren skal så omdøbe tilbage til det oprindelig efternavn.

Kommentar
Fra : tretentia

Dato : 21-01-07 14:28

hej,

det problem har jeg også men fandt ud af at jeg kunne sende gennem min venindes yahoo mail. Altid godt med en veninde eller ven der ved lidt mere end en selv *S*

Jeg ved så ikke om det er en mulighed du kan bruge, for jeg sendte fra yahoo mail til yahoo mail, og har ikke afprøvet om det er muligt at få en exe fil igennem til et såkaldt normal mail program.

Det er bare at oprette yahoo mailen og derpå i meddelelsen klikke på vedhæft filer og så kommer exe filerner igennem som ingenting.

Nu er det så lige at jeg skal hjem og have oprettet sådan en *S*

Kommentar
Fra : mce

Dato : 21-01-07 14:39

Hej igen

Det er ikke exe filer jeg prøver at sende, jeg har prøvet både med doc, pdf, zip, rar alle med samme resultat.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 21-01-07 17:36

Hvem er din udbyder, kig t deres op sætning ved der er ændret port hos nogen af dem.!!'

Kommentar
Fra : mce

Dato : 21-01-07 17:53

Det er tdc jeg sender igennem, men det er kun denne ene computer i netværket der giver problemer, resten sender fint nok.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-01-07 19:31

Er det Outlook Express - så skal du lige give tilladelse til vedhæftede filer (som jeg husker det. (jeg sidder ikke ved en Windows comp. nu)

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 21-01-07 19:40

Jeg har lige oplevet det samme med tdc server
jeg har snakket med 4 forskellige medarbejder uden at få et ordenlig svar

jeg lavede en formatc: det hjalp ikke

så jeg skifter udbyder er bestilt jeg gider ikke bøvle med deres dyre priser og ringe support

ved godt det ikke er til nogen hjælp
men hvis du tænker på at formatere så lad være

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 22-01-07 16:50

Hej MCE

Under servere skal du på smtp asmtp.mail.dk
og krydse af server kræver godkendelse, så skulle du gerne kunne sende, vedhæftede det er i kamp mod spam der skal være asmtp og godkendelse så de har adresse, flere ændrer osse prot adresser men ikke tdc endnu.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 20:24

Vis du og modtager har skype,så bare træk filen hen
på modtagerens nic,det er en per to per(krypteret/gratis) forbindelse,og
har ikke nogen begrænsninger på fil format/størrelse.