/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Aner ikkhvis det er den rigtig
Fra : FigoFidel
Vist : 801 gange
100 point
Dato : 21-01-07 01:25

Aner ikke hvis det er den rigtige katekori.. Men jeg vil meget gerne lave et tema til en Windows xp

og temaer til mobiltelefoner

hvordan gør jeg er der et program jeg skal bruge eller er det programmereing eller hvad..??:S

Håber I kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 21-01-07 01:37

kan det være noget med *.Theme

?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-07 01:39

Hvad er et tema?

Taler vi kode eller blot nogle baggrundstemaer, som de du finder under:

Højreklik på Skrivebordet-> ..vælg; Egenskaber ..ændre det du vil ændre (farver, skrifttyper, baggrundsbilleder mv.) og så gemme disse ændringer som et tema under eget navn i fanen 'Temaer' samme sted.

???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-07 01:43

Hvis du er god til engelsk er der hjælp at hente her, hvis det var sådanne du har i tankerne:

http://www.themesunlimited.com/creatingthemes.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-07 01:51

Til Windows XP findes dette program: Desktop Architect
Citat
Et virkelig cool program, hvis du ønsker at lave dine egne skrivebords-tema´er og ændre dine opstarts-billeder etc. Du kan lynhurtigt lave et tema incl. forvalgte baggrunde, lyde, screensavers etc. og ved at højreklikke på dit skrivebord og vælge "Egenskaber" finder du nu et nyt faneblad (Themes), hvori du kan klikke dig rundt i alle dine nye skrivebordstema´er

Du finder det lidt nede på siden her: http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?op=&cid=145

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-01-07 10:32
Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 21-01-07 12:18

Angående mobil så er det et tema hvis vi siger jeg har en sony erisson og jeg klikker på menu så skal der komme en baggrund fram og osv osv heletiden ny bg som jeg self selv laver :D

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 21-01-07 12:28
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-07 13:32

Sjovt ..for det kan jeg

Klikker du på: Desktop Architect ...ved siden af Diskette ikonet?

Under kategorien: Category: SYSTEM UTILITIES Misc. Utilities?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 22-01-07 12:40

This file doesn't belong to the site you came from

Please e-mail the webmaster of the site you came from and tell him:
NOT TO LEECH OTHER SITES LINKS!!

Definition of a Leecher: One who is to lazy to link from his own server or steals other peoples hard work and makes it look like his own

Your IP address has been logged.
Hvis siden ikke automatisk hentes igen så klik venligst her

Det siger den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-07 13:57

FigoFidel -> Lyder som en 'lidt' for stram sikkerhedpolitik i Browser, Firewall, Antivirus.. eller lign.

Prøv: http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/visit.php?cid=145&lid=319

Andre der har problemer med at hente bemeldte link her i tråden?

Den 'direkte' reference til filen da.exe (=installations programmet, som jeg ikke har fundet det nødigt at køre) kan selvfølgelig ikke hentes direkte fra http//www.freegames.dk

Du får vel meddelelsen:
Citat
This file doesn't belong to the site you came from

Please e-mail the webmaster of the site you came from and tell him:
NOT TO LEECH OTHER SITES LINKS!!

Definition of a Leecher: One who is to lazy to link from his own server or steals other peoples hard work and makes it look like his own

Your IP address has been logged.
Hvis siden ikke automatisk hentes igen så klik venligst her

Jeg tror det afhænger eller hænger sammen med:

Hvor mange gange du har prøvet at hente filen

Slet dine cookies og midlertidige internet filer ...og prøv så igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 13:59

jep>
This file doesn't belong to the site you came from

Please e-mail the webmaster of the site you came from and tell him:
NOT TO LEECH OTHER SITES LINKS!!

Definition of a Leecher: One who is to lazy to link from his own server or steals other peoples hard work and makes it look like his own

Your IP address has been logged.
Hvis siden ikke automatisk hentes igen så klik venligst her

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 14:03
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 14:06

For tre år siden.

Man må selv arbejde for det>
http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=+make+my+own+mobile+themes&spell=1

Jeg orker ikke at rode rundt i dag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-07 14:23

Manse9933 -> Tak for hjælpen med at finde et brugbart link ...som virker

..men min henvisning er altså til version 2.11

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 14:24

Her inde kan du finde meget sjovt der handler om Themes>
programmer og tema'er>

Der er også flere købe/gratis programmer her>
http://www.pcworld.com/browse/1499/topic.html?page=1&order=1

Dem er der flere af,til forskællige mobilos>

http://www.softpedia.com/get/Mobile-Phone-Tools/Sony-Ericsson/Sony-Ericsson-Themes-Creator.shtml

Sony Ericsson Themes Creator 3.06

http://www.softpedia.com/progSearch

http://www.softpedia.com/

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-07 14:25

Ps. Jeg har installeret det ..og det virker efter hensigten. Jeg har desværre ikke serverplads til at uploade og gi' 'aben' videre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 14:27
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 14:31
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-07 14:33

..og pas lige på med, hvilken da.exe I henter: http://www.spywaredata.com/spyware/malware/da.exe.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 14:35

aha

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-07 14:38

Hent roligt fra Manse9933's sidste URL: http://www.pcworld.dk/download/48/93

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-07 15:27

Nu har jeg tjekket med ZoneAlarm, Superantispyware og AVG ...det er en 'clean' installation

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-07 15:30

Helt Ok. program ....hvis man synes man har brug for den 'slags' tingeltangel

Ret 'smart' med den dersens 'Themes' fane i 'Egenskaber' ved højreklik på skrivebordet

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : FigoFidel

Dato : 22-01-07 18:55

Tak for svaret molokyle.