/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Usikre Websteder
Fra : swarn
Vist : 670 gange
200 point
Dato : 20-01-07 14:23

Problemer Problemer

Efter jeg har installeret IE7 på min maskine, (det virker helt fint) så har jeg af en eller anden grund kommet til at sætte min startside på min usikre websteder i min internetindstillinger> sikkerhed. Det er HotStart.dk. og så kan jeg ikke logge ind mere, hvis jeg kigger på Usikre Websteder er den der ikke?

Er der en der kan hjælpe mig med det så det virker igen?

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-01-07 14:34

Kender desværre ikke lige det aktuelle problem, men en god ting er er at installere dette lille program:

Citat
McAfee SiteAdvisor Plug-in til Firefox eller IE

Når du søger med Google, Yahoo! eller MSN, vises SiteAdvisors sikkerhedsklassificeringer ud for søgeresultaterne.

Mens du søger, skifter farven af en lille knap på browserens værktøjslinje i overensstemmelse med SiteAdvisors sikkerhedsresultater.

Menuindstillingerne på SiteAdvisors værktøjslinje gør det muligt at tilpasse SiteAdvisor eller få vist detaljerede testresultater for et websted.

GENIALT sikkerhedsprogram...

http://www.siteadvisor.com/download/ff.html

God weekend
iah

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 210 point
Dato : 20-01-07 15:03

Prøv lige at hente denne her, som sletter alt der er lagt ind i sikkerhedszonerne http://www.mvps.org/winhelp2002/DelDomains.inf

Højreklik på den, og klik "installer".

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 20-01-07 15:43

Til stl_s.

Tak for hjælpen det var lige det der hjalp, vi har 3 maskiner her og det hjalp på dem alle

Jeg har lagt den ud på skrivebord, så kan jeg vel bruge den en gang imellem.

Så vil jeg gerne lige spørge om der sker noget ved at bruge den?

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-01-07 16:30

Det der sker er, at den fjerner alt der er lagt ind i trusted zone (websteder, du har tillid til) og restricted zone (usikre websteder). Hvis du så selv har lagt noget ind i de zoner, så skal du lægge det ind igen. Hvis du f,eks bruger programmer som lægger beskyttelse ind i zonerne, som f,eks Spywareblaster og Spybot, så skal du aktivere beskyttelsen i dem igen. Ellers gør den ikke noget.

Bare lidt problematisk at du ikke kunne se det du havde lagt ind. Fejl i IE7 ?