/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
bogratis.dk???
Fra : lehd32
Vist : 2575 gange
100 point
Dato : 19-01-07 22:44

Skulle der være nogen herinde, der kender til dette firma? Hører gerne om både gode og dårlige erfaringer....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-01-07 11:03

Send hellere 100.000 kr. til mig, og så får du op til 100% tilbage.
Læg mærke til ordet op til, så når jeg giver dig 1 kr. tilbage,
har du også fået op til 100%
Det meste i denne verden er ikke gratis.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-01-07 11:19

Der ligger sikkert skjulte omkostninger i den forretning.
Jeg ville holde mig langt væk fra dem.

Accepteret svar
Fra : sybil3

Modtaget 100 point
Dato : 20-01-07 17:33

Det er vel lidt som med leasy.

Hvis man har råd til at købe kontant, kan man få stor rabbat.

Hvis man kan låne i banken kan man få rabbat+ billige renter

Hvis man kan låne med kontokort kan man få listeprisen + dyre renter

Hvis man lejer hos leasy kan man få dyre priser + ekstremt dyre renter.

Det er vel det samme her... kan man få lån i bank og kreditforening, er der vel ingen grund til at bruge en ekstra mellemled der skal tjene på projektet...

Det koster vel ikke noget at underssøge...

Godkendelse af svar
Fra : lehd32

Dato : 31-01-07 08:57

Tak for svaret sybil3.

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 31-01-07 17:44

jeg håber det hjalp... iden er sku nok ikke så tosset... men nok også dyr...

Er der nogen der siger boligsikring?

Tak og hygge.

Kommentar
Fra : ntn1984

Dato : 19-04-07 15:40

Jeg synes folk skal undersøge hvad tingene handler om inden de kritisere, det er typisk at fordi ordet gratis indgår, så kommer det-er-for-godt-til-at-være-sandt-attituden frem i danskerne. Prøv at gå ind på hjemmesiden inden du lytter til de andre indlæg.

Bare et godt råd

Kommentar
Fra : nituche01

Dato : 23-11-07 13:36

lejernes lo kører en sag mod dem der er mange der er utilfreds men også mange der er glade for dem sådan er det med alt vil man købe et hus gennem dem bør man tage en håndværker med ud og se på huset så kommer intet bag på folk så ved man hvad der skal laves og husk lav en skriftlig aftale mange løber fra en mundtlig vi har boet til leje ved en landmand han løb fra alle aftaler han kom først med kontrakten da vi var flyttet ind huslejen var steget og alle vores aftaler var røjet han var en rigtig låsby min mand havde enda arbejdet for ham så vi troede vi kendte ham men man lærer af sine fejl jeg tror bogratis er okay man skal bare bruge sin sunde fornuft og ikke købe katten i sækken

Kommentar
Fra : nituche01

Dato : 23-11-07 18:38

køber man et hus hos bogratis skal man ha sine sunde fornuft med lige som i et hver anden handel

Kommentar
Fra : NULDERTROLD

Dato : 04-06-08 02:02

Jeg faldt lige over denne her
http://www.nordjyske.dk/hjoerring/forside.aspx?ctrl=10&data=12%2c2622571%2c5%2c3
jeg ville holde mig fra dem.