/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
30 brugere blacklistet LOOL
Fra : Klumme
Vist : 1030 gange
100 point
Dato : 19-01-07 21:12

Er det lidt morsomt (ynkeligt) at se en landsbytosse, som har nødig at blackliste 30 andre brugere?? LOOOL Kan der være tale om, at man ha' et vanskeligt sind

Citat
Luke2000
bentjuul
Gambrinus
slander
oz1eqp
iah
ziggy99
pipzi
ans
rwo
ifuok
Sunowich
Flash77
taliskoko
bsjh
creamygirl
upyoursmate
Knete
epidedymittis
amdam
Klumme
Satellit
paperboy
Nordsted1
ME.alexander
Kortoververden
Snedig
stimo1

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-07 21:15

Nøørrrrjjj....en BL som jeg ikke står på

mvh dova

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-01-07 21:15

Øv jeg er ikke med på listen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-07 21:16

ØØhh...du har glemt en, for den er oprindeligt på 31

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 21:17

Det må være en forglemmelse... eller osse kan den ikke stave til Dova.

Oprindelig skulle den jo læse videre, men måtte opgive af økonomiske årsager, idet den ikke kunne stave til SU

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-07 21:26

Jae vi er jo nogle der har æren
Han må være en meget fyr ham
God aften til dem der ka' se hvad jeg skriver
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 21:31

Du har ret Dova. Jeg overså en af de heldige LOOL
Citat
knadu

Go aften Suno...
Næææ..... DU er en slemmer dreng, og er derfor på moralens vogters sorte liste

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 21:41

Er man landsbytosse når man har 31 på blacklisten !!!!!!

Hvad er brugeren så, der har 36 på blacklisten !!!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 21:45

Overlandsbytosse Sig det så Ans.....Hvem er det?? LOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 21:48
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 21:50

Guuud ja..... det havde jeg da set en dag, men glemt det igen LOOOOL

Der er dælme osse en eller anden hæklefejl i kysen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 21:53

Den liste du henviste til, der mangler du nr. 31 knadu

God weekend

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 19-01-07 22:08

Jeg tar det som en anerkendelse, at være en part af listen omendt det kun er sølle 1/31 del, jeg kan bidrage med

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 22:19
Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 22:25

Det havde jeg i mængden overset

Men det gør ikke så meget nu har både du og dova fået at vide at "31" ikke fører

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 22:27

Ja.... nu er det ligemeget

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-01-07 22:28

Lav jeres egne lister

Viste slet ikke at du kan hækle klumme.
Har jeg kun 36 så må jeg have glemt nogen ans !
Hvor mange har jeg så på min favorit liste ?
og hvorfor er de andre flere tusinde kandubrugere slet ikke betænkt ?

Der bor mere end én 1.000.000 mennesker i københavn,
der er 4 der har nøgle til mit hjem, der er sikkert 50 mere jeg ville tiltro en nøgle.
Der er mere end én 5.000.000 der ikke vil få en, ud af dem sidder de 50.000 sikkert i spjældet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 22:36

natmaden

Du har selv gjort opmærksom på din "liste"
Det er et stykke tid siden. På den tid hvor du ikke selv kunne bladre i din egen liste. Husker du ikke det ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-01-07 22:40

ja jeg er da også glad for at kunne bledre i den igen ,
Hvilket jeg først har opdaget nu.
Takker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 22:46

LOOOL Sortlister så lange som en cindersbane på stadion Favoritlister...... LOOL Hvad fanden sker der herinde

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-01-07 22:48

Bladre , skulle der stå !

Sjovt nok har mange andre sites en favorit/venneliste og ingen blackliste,
Men det er vel så underforstået at alle andre er på neutrallisten,
som så vel hviler sig op af at kunne ligne en blackliste !

favorit/vennelisten er synlig på andre sites, spøjst at kandu fremhæver blacklisten
og ikke favoritlisten, men ang, at kunne se andres BL så klarede kandu det på en eftermiddag.

Det posivtive er nok en hard nød at knække !

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 22:52

Jamen helt ærligt, som de siger ude i byen...

Jeg kan forstå, at man ind i mellem lige lukker kæften på en eller anden nød, eller driller med det (der er enkelte der ryger helt opi det røde felt lool), men at have så mange permanent på en blackliste, er efter min mening GAK

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 22:55

Og hvorfor jeg lige står på natmadens liste fatter jeg nada af, hvilket osse burde undre ham.

Ikke fordí det betyder noget som helst for mig, men omstændighederne taget i betragtning så kan det undre mig.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 19-01-07 23:21

unskyld jeg lige blander mig men Hvad betyder det der LOOOOL
Det var sørme alt.
Unskyld forstyrrelsen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 23:24

Hmmmm Oprindelig hedder det kun LOL = Laughing out loud. Men der er et par brugere der er møgirriteret over at jeg sætter flere O'er ind, så det gør jeg. Samtidig er antallet af O'er et udtryk for hvor morsomt noget er, men de har de 2 klaphatte ikke fundet ud af endnu LOOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 23:25

Du forstyrrer da ikke

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-01-07 23:36

Ordet permanent er måske noget overdrevet klumme,
tja husker ikke hvad du lavede der klumme,
Næ den er da dynamisk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 23:41

SKi med hvad jeg lavede, men det undrer mig da såre, at du skrev til mig i en privat besked, og bla bla... det er osse ligemeget, når jeg samtidig var på din sorte liste.... Kan du ikke forstå det???

Jeg mener, hvis du ikke gider at jeg kagler i dine tråde, så skulle du da heller ikka ha lavet den prívate..... Men som sagt.... Jeg kan godt sove om natten (osse om dagen) uanset (næsten) hvilken liste jeg står på

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 19-01-07 23:49

Oke,,,så er det på plads.
Sov godt allesammen.
LL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 23:52

L L Den var go kissan - Sov sæl godt....

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 19-01-07 23:53

Klumme.... nå for søren, jeg troede heeeeeelt klart at betydningen var:

LOL = Ligger Og Laller

AFAIK = Alt For Almindelig Intelligens Kvotient

Hvad betyder alle e´erne så i heeeeeelt ?

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 19-01-07 23:56

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 23:56

LOOOL Du spør om mere end 10 viise kan svare på, men det er vel noget med, at man (jeg) skriftligt forsøger at få de talende nuancer frem, så det ikke er så klinisk og monotont tror jeg

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-01-07 00:13

skægt at se den liste - jeg blev blacket af tossen, dengang kandu blev lavet om og han troede/påstod at man kunne se at man var blacket i logoet - og du er røget med ans måske også på den konto - men en skæg tid var det.
Nåh jeg må hellere stryge tossen på min favoritliste

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 00:26

bentjuul

Den tråd husker jeg godt, men den er ikke så sjov mere. Jeg læser den nogle gange og kan stadig grine af den, men dem, der ikke har deltaget kan ikke se det sjove.
Han påstod at de brugere, han havde blacklistet, så kunne man se det på hans logo LOOOOL
Tak for lån af det logo den dag.
Men en måned efter troede han det samme og gav en lang forklaring på hvordan man kunne se om man var blevet blacklistet.

Jeg er blevet BL af ham fordi jeg har givet 0 stjerner i et af han tip LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 00:37

bentjuul

Det var denne tråd http://www.kandu.dk/Spg80639.aspx

Du var genial, da du fandt på det logo.

Men der er da nogle brugere, der stadig bruger det logo, det er bare ikke så sjovt mere.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-01-07 00:49

Du har ret den kan kun i dag læses af de 3-4 stykker der var med i joken de ved hvad der skete og husker logoet og det hele

Nåh 0 stjerner for et tip ja så må du sikkert også ha fået en balle af ham

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-07 00:55

Hvem snakker I om

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 00:56

Jeg huskede forkert, jeg gav 1 stjerne i dette tip http://www.kandu.dk/Tip14737.aspx

Jeg har fået mange "baller" af ham, så en fra eller til gør ikke noget

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 100 point
Dato : 20-01-07 01:06

http://www.kandu.dk/Spg80639.aspx Den tråd var formidabel

Den gav mig et grineflip, som varede ½ år.....cirka

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 01:09

Creame

Mit grineflip er da ikke holdt op endnu, men det er bentjuuls skyld. Hvorfor skulle han også minde mig om det igen. Jeg havde lige fået vejret.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 01:11

creamy, det var det, der skulle stå

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-01-07 01:13

Hvis kandu havde en årlig awards, så ville den tråd have vundet, som årets mest komiske - og arne ville have vundet som årets dummeste bruger....hvilket han nok ville gøre hvert år

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-01-07 01:20

Hold da helt op! ...Har I set, at de stadig ånder derinde på kandu?! http://www.kandu.dk/tip15444.aspx

Sikke en lettelse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 01:22

Creamy

I en anden tråd ca. 1 måned efter forklarede han det samme. Jeg tror det var dova der fik beskrevet hvornår man kunne se om man var blacklistet eller ej.
Den tråd vil jeg lige finde LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 01:39

creamy

Så fandt jeg den tråd, der kan du også få grineflip

Citat
dova - Gu kan man da så. Som sagt skal du bare kigge på profil-billedet i øverste venstre hjørne af kommentaren. Hvis personen har blacklistet dig, kan du se det allerede der. Så kan du nemlig ikke trykke på profil-billedet og få info om vedk. Der er en tydelig forskel. For at vise dig det, vil jeg lige kortvarigt blackliste dig, så kan du jo selv se. Jeg Whitelister dig selvf. igen lidt senere.

Citat
dova - Jeg hæver blacklistningen senere på dagen. Du skal jo lige have tid til at se hvordan det virker. Hilsen AJ

LOOOOOL

Jeg ved ikke om jeg kan falde i søvn.

Fra denne tråd http://www.kandu.dk/Spg82258.aspx

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-01-07 01:57

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-07 02:28

Good heavens LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Hvor snotdum kan man være.......... helt alene

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-01-07 09:42

Hvem er den kran til idiot (undskyld)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-07 09:59

Læs denne tråd http://www.kandu.dk/Spg82258.aspx men gå ud og tis af først inden du når til
http://www.kandu.dk/Spg82258.aspx#905562

Du får et grineflip , selv om det egentlig er dybt tragisk

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-01-07 10:14

Ej hvor trist - nå men jeg hakker af her.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-07 10:47

Ja du har ret... Det er dybt sørgeligt, så jeg forstår godt du hakker af.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 20-01-07 11:48

VI LEVER VEL STADIG I ET FRIT LAND OG MÅ GØRE HVAD MAN SELV SYNTES ER RIGTIG.
HVIS VEDKOMMENDE VIL BLACKLISTE DE OMTALTE NAVNE, SÅ ER DET VEL I ORDEN.??????

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-07 12:31

Hvorfor råber du op.... Hverken jeg eller andre er da døve.

Men ja, du har ret. Det er et frit land vi lever i, men det skal i henhold til den berømte frihed i landet, ikke afholde hverken mig eller andre i at spotte idioti, og gøre opmærksom på det.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-01-07 13:01

Det er heldigvis meget få mennesker jeg opfatter som idioter - og du klumme er sør´me ikke iblandt.

Og du kan da bare gøre ligeså meget opmærksom på idioti som du vil, i ytringsfrihedens helleige navn!

Men hvad og hvem gavner det?
Gør det din dag bedre, at alle Kandusser ved, at "en eller anden" har 30 på sin blackliste?
Gør det Kandu bedre?
Gør det "idioten" anderledes?
Hvad gør det i det hele taget godt for?

Jeg mener, at blacklistefunktionen kan være en udmærket nødbremse - men at bruge den, blot fordi der er meningsforskelle, det er lidt tamt.

Lidt ligesom denne tråd - den er vist kun oprettet for at "gå efter manden", og score sig et billigt grin, på andres bekostning.

Altså kan det være udmærket at oprette et spørgsmål for at debattere blacklistefunktionen, men at bruge tråden blot på at udstille andres idioti, det er lidt lamt.

Ja faktisk udstiller man blot derved sin egen idioti.

Husk - ytringsfrihed er en rettighed, ikke en pligt!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-07 13:14

Tjaeeee sådan kan man jo godt se på det berpox, og det er da ligeledes rigtigt, at denne tråd ikke har den store intellektuelle værdi.

Men et godt grin er nu både sundt og forløsende, og når vi nu i vor midte har en bruger, som adskilllige gange helt frivilligt har optrådt som klassens klovn og udstillet sin idioti, så ser jeg ikke det forkerte i, at bruge ham som katalysator for et godt grin.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-07 16:02

Jaja, nu er det altså ikke bare "en vis person" der hoppede i med begge ben, med det "Error"-logo.

Jeg har for nyligt fået nogen Pb-er fra andre brugere der undrede sig over hvorfor jeg havde blacklistet dem, for det ku' de se på logoet

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-07 16:05

hihihihi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 16:08

Det er der sikkert en "vis" person, der har forklaret dem LOOOL

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-01-07 16:53

Denne er også sjov !

Citat
Her er nogle tip til dem der gerne vil have en høj Kandu-status.

Start med et uskyldigt spørgsmål, som du selv har læst svaret på,
og nedgør straks dem der i sin naivitet prøver at hjælpe.
Jo mere du kan hejle ned på andre - des højere bliver din Kandustatus.
Vis eller indrøm aldrig, at du lider af mindreværdskomplekser.
Find straks et eller flere ofre og få flere til at hjælpe med at nedgøre ofret.
Svar aldrig på spørgsmål - brug kommentaren til at nedgøre en af de andre i spørgsmålet.
Lad endelig ikke nogen opdage, at du ikke kan deltage i en debat på almindelig vis.
Gå straks over i personhetz, hvis du bliver konfronteret med din uvidenhed,
eller manglende indlevelsesevne.
Accept af andres opfattelse at tingene, er ikke noget du bør beskæftige dig med.

Ps. Desværre har jeg ikke noget link til dette tip.

Eyvind.

http://www.kandu.dk/spg99247.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 18:51

natmaden

Var det ikke dette "tip" du ville henvise til

http://www.kandu.dk/tip15450.aspx

Citat
Her er nogle tip til dem der gerne vil have en høj Kandu-status.

Jeg synes der mangler at man også kan oprette sig med flere profiler som superbruger.
Så er der nemlig mulighed for at få mere end en "høj" status på kandu.

God weekend

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-07 01:00

Tak for svaret creamygirl.

Et godt grin er ikke dårligt