/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan ikke installeret Dansk IE7
Fra : Surf
Vist : 637 gange
100 point
Dato : 19-01-07 20:35

Problemet er at min windows Media Center Edition bliv først installeret på engelsk også til dansk med et dansk sprorgpakke

Skal lige sige at det er min bærebare jeg snakker om her

Så hente jeg den danske version af IE7 og ville installeret det. men fået at vide at den understøtter ikke den sprorg der

Hvordan fixed jeg det så jeg kan få den danske version af IE7 installeret

skal lige sige at den er på dansk nu altså min windows takker være den sprorgpakke der

Hjælp please

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-01-07 20:39

Problemet er at Media Center Edition ikke er en "rigtig" dansk version, som du jo også selv nævner. Det kan IE7 ikke finde ud af endnu, men MS arbejder på sagen. Du kommer desværre til at vente på det.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 19-01-07 20:40

Flere. incl. mig har det problem. Problemet ligger helt sikkert i media ver. på pcen.

tror ikke der er en version til media endnu.

K_M_S

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 19-01-07 20:42

stl_s du har hurtige fingre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-07 10:23

Jeg ved godt det er irrelevant i forhold til spørgmålet, men jeg vil bare oplyse om, at der ligeledes er problemer med IE7 og Norton. Det er for nogens vedkommende ..enten ...eller !!!

Citat
Norton software is not yet supported with IE7. Script errors are being experienced by users, so you may have to choose between Norton,and IE7.

http://www.ie-vista.com/known_issues.html

Det var bare det jeg ville sige ....hej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-01-07 11:09

Man skal slå alt antispyware programmer fra pluds sit
antivirus program.
Mange antispyware programmer er direkte relateret til f.e.k.s den gammle browser så som>

Spywareblaster>slå fra>Disabel all protection.
----------------------------------------------------
Spybot SD>immunize>Undo(har sat killbit's på nogle system filer,som IE7 muligvis skal bruge)

Enable permenent blocking of bad adresses in IE....>fjern flueben.

slå Tea Timer fra Tea>Tools>Resident,fjern flueben(i begge bokse)
______________________________________________________
Simpelt hen Slå alle aktive Antispyware programmer fra.
+ Antivirus.
_______________________________________________________

Genstart pc'en

Når man kommer ind i systemet igen>luk alle kørende
programmer på nær Firewallen,Højre klik på iconerne
i sys tray/system bakken>luk/afslut/Exsit.
-------------------------------------------------------
Installer IE7 og genstart pc'en med det samme og
slå alt til igen.
_______________________________________________________

Sådan installerer jeg skittet,9 gange på flere systemer og der har overhovedt ikke været problemer med nogle
af disse installationer.

Alt der relaterer til den gammle Browser,sluk/stop
skittet,indtil IE7 er installeret.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-01-07 11:11

Hov jeg overså at det handlede om sprog gendkendelse.

Kommentar
Fra : butik

Dato : 29-01-07 22:34

Sig til kundeservice der hvor du har købt pc med "Windows Media Center Edition " at de skal give dig en upgrade til "Windows vista" .

SE
http://www.microsoft.com/danmark/windowsvista/getready/expressupgrade.mspx

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 31-01-07 15:11

butik, nej det tror jeg ikke at min bærebare kan klare

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-07 16:18

Pas lige på med den 'up-grade' : http://www.microsoft.com/danmark/windowsvista/getready/upgradeadvisor/default.mspx

Man betaler for at få at vide om skidtet virker nu. Der er en midtersidehistorie i Ekstrabladet fra idag, om en fyr som blev grusomt snydt af Zitech og Microsoft.

Tilbudet gælder iøvrigt KUN hvis media computeren er GARANTERET (..certificeret af Microsoft) til at køre vista ..og den skal være købt med XP installeret i tidsrummet; 26. oktober 2006 og inden 31. marts 2007: http://www.pcworld.dk/art/8360?page=4

Desuden:
Citat
»Hvis jeg var it-chef og glad for mit job, ville jeg ikke flytte over på Vista de første 12 måneder. Jeg ville sidde og vente«, siger Andy Walker, teknologikommentator og forfatter til en ny bog om Vista, til Reuters.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : innimann

Dato : 06-02-07 12:33

Uanset så er windows xp media center edition 2005 kun til engelsk browser det ved jeg direkte fra microsoft suport selv om sproget er valgt til dansk så er og bliver browseren på engelsk. Men man kan gå ind i styresystemet og lave noget men det ville de fraråde mig forde det kunne hende at alt koksede så det er ikke smart.