/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
billig sony ericsson?
Fra : jomfruane
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 19-01-07 19:42

Hej jeg vil gerne forære en mobiltelefon væk og jeg har søgt nettet rund i følge google, men jeg synes de billige modeller virker meget utjækkede. Jeg har selv en j330i og det jeg leder efter er noget der er lige så diskret designet, uden kamera og til omkring 3-500kr Uden abonnement. Er der nogen der har bedre tålmodighed med at lede end jeg, eller som kender en god model og et købssted endten på nettet eller i nærheden af kbh?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-01-07 19:45

Har du set i sonofons butik.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 19-01-07 19:49

Jeg har kigget i div butikker og der ligger priserne langt højere end på nettet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-07 19:49

Der er nogle billige brugte her http://www.mxchange.dk/visalle.php

Du kan også tjekke www.dba.dk www.papkassen.dk www.qxl.dk

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 19-01-07 19:50

Da det er en gave skal den ikke være brugt

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 19-01-07 19:55
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-07 19:56

Nej det kan jeg godt se.

Her er en Nokia 1100 til kr. 549,00 lidt over din pris, men dog ny

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 19-01-07 19:56

Og så SKAL det være sony ericsson

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-07 20:20

Jeg har fundet denne side http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&level=PB&search=1&textsearch=sony+ericsson&A00630=F00021&A00601=&priceinterval=0&abonnement=-2&pricesort=-2&submit=S%F8g...%21 men indrømmer blankt, at jeg ikke ved om det er brugt eller nyt, eller hvordan man køber dem, man skal være logget ind, og jeg har ikke lyst til at tilmelde mig, jeg håber det vil lykkedes for dig at finde din tlf.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 19-01-07 20:28

Jo tak, det er noget af det rigtige, har kigget dem igennem og de fleste er "byt til nyt", så jeg kunne godt bruge et par forslag mere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-07 20:46

Det er tæt på jeg gir op

I dette link er der to, men begge overskrider beløbs max lidt,

http://www.salgsbutikken.dk/frames.asp?mainpage=frontpage%2Easp&catid=

Der er også en på side 2, men der er nye og uden abb

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-07 20:49

Hey... her er en der kun overskrider beløbet med kr. 4,00

http://www.mobiludsalg.dk/group.asp?group=34&sub=20

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-07 21:54

Prøv at se denne søgning, der er flere indenfor dit budget ramme: http://shopping.yahoo.dk/b/a/cp_100020213_brand_sony_ericsson.html

Kommentar
Fra : mag-nolia

Dato : 20-01-07 08:51

SE J100i den er under 500 fra ny uden abonnement den har de i BILKA så en igår
Leder nemlig også efter en SE det er bare det eneste der duer Nokia kan godt gå hjem og vug

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 23-02-07 20:39

hej alle jeg lukker da det lykkedes mig at finde en selv hos mobily.dk de har dog en del rod i systemet, så jeg vil anbefale at man møder op personligt istedet for at bestille via webshop som jeg gjorde.

Annuller spørgsmålet
Fra : jomfruane

Dato : 23-02-07 20:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål