/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail-bunke
Fra : Kristian69
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 09-01-03 12:38

Hejsa - jeg skal sende en bunke mails ud til en gruppe på een gang - man skal ikke kunne se hinandens mailadresser (en arbejdsgruppe, ikke spam !!!). Jeg får til tider noget med afsenderadressen "Unclosed Recieptiens".
Hvordan gør jeg det ? Hvad gør jeg ??
Takker på forhånd...

Kristian

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 09-01-03 12:49

Jeg har løst et lignende problem ved at sende mailen til mig selv og så som Bb til arbejdsgruppen. Godtnok har det givet anledning til lidt forvirring fordi det er mit navn der står som modtager, men det kan du jo rette ved at oprette et profilnavn som er målrettet mod din arbejdsgruppe.

Håber det kan hjælpe!
Rikke

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 60 point
Dato : 09-01-03 12:51

motagerne emal-adresser skal skrives i BCC.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 09-01-03 12:54

Tillæg :
Citat
Cc
Cc is an abbreviation for Carbon Copy. If you add a recipient's name to this box in a message, a copy of the message is sent to that recipient, and the recipient's name is visible to other recipients of the message.

Bcc
Bcc is an abbreviation for Blind Carbon Copy. If you add a recipient's name to this box in a message, a copy of the message is sent to that recipient, and the recipient's name is not visible to other recipients of the message. If the Bcc box isn't visible when you create a new message, you can add it.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-01-03 13:23

Skal du bruge den ca. den samme gruppe andre gange er dette måske sagen:
http://www.tipchannel.dk/kal0/03ng0/ngkugr0/ngkugr1.htm
mvh
summer

Godkendelse af svar
Fra : Kristian69

Dato : 09-01-03 13:37

Tak skal I ha' - alletiders
Jeg finder den metode der passer bedst...

Kristian
www.trauma-magazine.com