/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Svært at åbne kandu
Fra : BjornJ
Vist : 533 gange
50 point
Dato : 19-01-07 18:54

Siden kandu var lukket lørdag- søndag skal jeg forsøge mange gange for at komme ind så jeg kan svare.
Er der andre der oplever det samme.

Bjørn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-07 18:56

Ikke jeg, tværtimod har det aldig gået så hurtigt som nu

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-01-07 19:02

Gå ind i Funktioner, Internetindstilling, Slet filer, slet off line filer, Ok, OK, så bør det køre hurtigere.

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 19-01-07 19:09

Her går det også som det plejer, altså langsomt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-07 19:10

husk også at ryd oversigten - på samme side som midlertidige internetfiler mm- tryk ok

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-07 14:05

Det kan være du har problemer med dine cookies og/eller Midlertidige Internet Filer?

Fjern det hele på engang (..hvis du har IE7 ?)

Værktøjer->Internetindstillinger->.. fanen; Generelt ..afsnittet; Browserdata ..tryk; [Slet...] ..nederst tryk; [Slet alt...]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 21-01-07 22:51

Til MOLOKYLE
Hvad er IE7 ?

Bjørn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-07 06:25

BjornJ -> Microsoft's browser: Internet Explorer 7

http://www.microsoft.com/danmark/windows/ie/default.mspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 22-01-07 18:35

Tak for den hjælp jeg får, men det er meget svært at følge svarende op, når jeg får beskeden:

Eftersom du ikke er lokket ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er regristreret kan du gratis blive medlem ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.

Når jeg så gør det, og skriver mig ind med navn "BjornJ" og e-mal adresse får jeg at vide at jeg allerede er regristreret.

Nu er det lykkede at få muligheden for at svare, gad vist hvornå jeg får det igen?

Bjørn

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 23-01-07 02:51

Hvis ikke du får muligheden for blot at Vælge [Login], men kun at vælge [Bliv medlem], så er det nok mere end cookies du har rod i. Prøv at rense din registreringsdatabase med TweakNow RegCleaner Standard.: http://www.download.com/TweakNow-RegCleaner-Standard/3000-2094_4-10628251.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 23-01-07 11:01

Til molokyle

Jeg får muligheden, "login", men der sker ikke noget.

I dag var der forbindelse med det samme, så jeg venter lidt med de store foranstaltninge.

Bjørnr

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 28-01-07 22:09

Tak for svaret molokyle.
Det virker stadig ikke optimalt, men jeg lever med det som det er nu