/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hjemmebiograf
Fra : Grimstrup
Vist : 436 gange
65 point
Dato : 19-01-07 17:12

Hvis man nu skal ud og have sig en "hjemmebiograf" af den billigere slags, hvad skal man så kigge efter?
Skal man vælge en pakke løsning, med dvd afspiller eller købe den ved siden af?
Kan man udenvidere tilslutte sin computer til anlæget for musik, eller skal man kigge efter noget specielt så?

Er der andre ting jeg burde vide;)?

Kommentar
Fra : Grimstrup

Dato : 19-01-07 17:27

Der er f.eks. sådan en sag i kvickly ekstra, en Phillips til 1000 kr, kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder, men det må jeg jo lige finde ud af så:)

Kommentar
Fra : Grimstrup

Dato : 19-01-07 17:33

Hmm der er måske nok den her :
http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=141318

Den koster godt nok vist 1499, men det går nok;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 17:57

Den er udmærket til dine krav (og prisen) bliver større.....

Og lyden fra comp. kan du også tilslutte

Kommentar
Fra : Grimstrup

Dato : 19-01-07 19:45

Gør det stor forskel om en afspiller har progressive scan? Altså hvis man nu afspiller på en LCD skærm, eller hvordan?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-07 00:21

Ikke forstået ????

Kommentar
Fra : Grimstrup

Dato : 20-01-07 08:06

Jeg læste noget med at nogle dvd afspillere har en progressive scanner, og at de derfor skulle give et bedre billed på fladskærme eller sådan noget.. og så var det jeg ville vide om det har nogen betydning for almindelige mennesker, eller om det bare er noget nørder går op i..?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 65 point
Dato : 20-01-07 11:48

Hvem alm. mennesker er kan jo diskuteres.....

Men det har ingen betydning i dit tilfælde

Kommentar
Fra : Grimstrup

Dato : 20-01-07 14:28

Så lige et sidste spørgsmål da:)

Hvad hedder det kabel jeg skal købe for at kunne forbinde min computer til systemet?

Godkendelse af svar
Fra : Grimstrup

Dato : 21-01-07 13:08

Tak for svaret refi.