/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
OMYGOODNESS.COM
Fra : karin42
Vist : 304 gange
40 point
Dato : 09-01-03 12:05

hEJ ALLE ! ER DER EN / NOGLE DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FINDE DETTE ANIMATIONS PROGRAM ? VI HAR BRUGT DET MEGET , MEN NU VIL VORES PC'ER IKKE LOGGE PÅ DEN MERE HVAD GØR VI ? P.F T. VENLIG HILSEN Karin.

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 50 point
Dato : 09-01-03 12:33

Bare rolig, i er ikke de enseste.

Det er ikke muligt at besøge website forløbig - http://www.ohmygoodness.com/
Deres IP er fjernet fra DNS (Addresse afmeldt)
Citat
THE-BLACK-BOX>ping www.ohmygoodness.com
Ping request could not find host www.ohmygoodness.com. Please check the name and try again.

De har måske glemt at betale deres regning, eller er ved at skifte webhost udbyder.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 09-01-03 13:41

Hej M aster of kefir tak for din besvarelse - vi har tænkt det samme
så vi er meget glade for at du gad svare os - så stille vi os i køen der venter.
venlig hilsen Karin.