/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Need for Speed saved game?
Fra : Kyck
Vist : 493 gange
50 point
Dato : 19-01-07 13:03

Jeg har spillet need for speed underground 2 og vil gerne ligge mit saved game over på en anden computer? Er dette muligt?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-01-07 13:46

Der sker da ikke noget ved at prøve det, men det skal jo lægges ind under den profil der starter Windows. Altså hvis Jens logger ind, på den nye computer, så skal spillets "saved games" jo ligge under hans profil(Mappe) Lige som det jo ligger hvor du henter det.
Hvis du henter det her: C:\Documents and Settings\Poul\need for speed underground
Så skal de på den nye computer ligge: C:\Documents and Settings\Jens\need for speed underground
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 19-01-07 13:58

Hmmm? Gir det mening? Hvad for en fil skal jeg flytte?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-01-07 16:48

I denne computer finder du vej herind:
C:\Documents and Settings\your username\Local Settings\Application Data
Derinde skulle gerne være en mappe med de gemte spil, hele mappen kopierer du, og sætter ind samme sted på den nye.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 19-01-07 16:56

Har jeg desværre ikke noget der hedder :(

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-01-07 21:16

Du kan nok ikke se mappen, fordi du ikke har slået "skjul filer og windows", fra.
C:\Documents and Settings\NAME\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
Så du kan enten slå funktionen til eller:
Tryk start, tryk søg, i "alle filer og mapper"
Skriv: NFS Underground 2 i søgeruden
Men før du trykker søg forneden, skal du trykke "flere avancerede indstillinger", og vinge af i
1. Søg i systemmapper
2. Søg i skjulte filer og mapper
3. Søg i undermapper
Når den finder NFS Underground 2, vil du kunne se saved games ligger her:
C:\Documents and Settings\NAME\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Niller3000

Dato : 21-01-07 19:19

Kan man ik´ bruge et USB stik hvis du har sådn et ???

Niller3000