/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Alletiders KANDU !!!!!
Fra : refi
Vist : 806 gange
50 point
Dato : 19-01-07 12:35

Jeg syntes det er alletiders at Kandu gør sig den ulejlighed at fortælle os om det de har lavet

http://www.kandu.dk/tip15444.aspx

Men det er sikkert ikke alle der opdager tippet...

Havde det ikke været bedre at oprette et spørgsmål og lade så mange som muligt komme til orde..

Endnu bedre hvis en fra Kandu så ville blive ved spørgsmålet et stykke tid.....

Måske vi så kunne få "ryddet op" i en hel del utilfredsheder fra brugernes side ved blot at få enkelte svar på spørgsmål der kunne komme....

Hvad syntes I ?????

Kan være det får Kandu på banen (Kandu er da velkommen her)

OG INGEN ER BLACKLISTET I DETTE SPØRGSMÅL

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-01-07 12:41

Helt sikkert super. De er på min whiteboard, men påænger - hvad skal de med dem?
Derfor nul stjerner fra mig.

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 60 point
Dato : 19-01-07 12:45

Jeg er dybt imponeret... Er det mon "New wave"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-01-07 12:45

Jow jow - det var flot

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-01-07 12:46

Kan ikke se meningen med det tip.
Men som du skriver, så skulle de have lagt det som et spøgsmål,
så der kunne svares / spørges, med de gider vel ikke.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 19-01-07 13:42

alletiders tip.

men jeg har gemt det så kan jeg altid slå det op og se hvad jeg skal gøre.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 19-01-07 13:44

Hej, - så vidt jeg kan se, så er dette lagt ind som et SPØRGSMÅL.
Så stjerner eller ej - diskussionen er vel på vej!?
MVH Akle

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 13:46

Jeg synes nu det er fint, at det bliver skrevet som et tip i kategorien kandu.

Men mangler den funktion, som var i forbindelse med det nye kandu. Der skrev de om de ændringer, der var lavet. Den har de så slettet, men der skulle det have stået. Hos mig i venstre side, da jeg ikke har splittet menuen op.

Men søgefunktionen er da begyndt at fungere

Man kan stadig ikke "Find en bruger" hvis det kun er tal

Men til gengæld kan man nu se dem, der er blacklistet hos en enkelt bruger. Her tænker jeg på de brugere, der har mere end 15 på listen. Så nu kan man også se nr. 31,32,33 o.s.v. LOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 13:57

Citat
Hej, - så vidt jeg kan se, så er dette lagt ind som et SPØRGSMÅL.
Så stjerner eller ej - diskussionen er vel på vej!?

Ja - akle....

Men det burde have været KANDU der var "spørgeren"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 14:03

refi

Kan du ikke bare glæde dig over ændringerne

Ændringer som brugere har skrevet om. At det så har taget sin tid før fejl og mangler er blevet rettet er en anden sag.

Men at kandu skulle oprette et spørgsmål er efter min mening ikke nødvendigt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-07 14:06

Citat
Men til gengæld kan man nu se dem, der er blacklistet hos en enkelt bruger. Her tænker jeg på de brugere, der har mere end 15 på listen. Så nu kan man også se nr. 31,32,33 o.s.v. LOOL

Har du fundet nogen der har flere end 31

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 14:09

dova

Ja

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 14:14

ans....

Jeg glæder mig da også over at de har lavet et tip....

Men når de nu alligevel er på banen kunne de jo bruge lidt til på at få "løst" nogle af de ting vi i en uendelighed diskuterer

Det var såmænd blot det der var ideen....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 14:22

Det har kandu ikke tid til.

Jeg ved ikke hvor mange eller få der er bag teamet, men at få en til at sidde og svare på spørgsmål fra brugere i en åben tråd, den tanke tror jeg godt du kan opgive.

Tænk dig hvordan det ville være hvis det var dig, der skulle svare.
Den ene ønsker dit, den anden dat. Den ene og den anden er ikke enige om hvad den ene og den anden ønsker.

Det ville ende i det rene kaos.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 14:23

Desuden har tippet fra kandu i skrivende stund været set 118 gange.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 14:29

Hvorfor skulle det ende i kaos....

Der var da ingen der tror de vil rette ALT hvad folk ønsker....

Men de kunne udrydde nogle misforståelser hist og pist....

Og sååååå slemt ville det nok ikke være at ofre et spørgsmål på eget board og tøffe lidt rundt i det i ny og næ....

Det er vel i ALLES interesse...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-01-07 14:39

Jeg synes, refi har ret!

KANDU kan jo sætte en deadline for spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 14:39

Jeg synes så ikke at kandu skal oprette et spørgsmål, men bare svare de brugere der skriver til kandu.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-01-07 14:46

Citat
Jeg synes så ikke at kandu skal oprette et spørgsmål, men bare svare de brugere der skriver til kandu.

Det er dét, de ikke kan finde ud af.

Med spørgsmålet, een gang for alle, kan der blive ryddet/rodet op i tingene, hvis det er et spørgsmål om KANDU's resourser til den slags.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 14:46

Det var da en bedre mulighed - men kræver nok endnu mere tid af Kandu....

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 19-01-07 14:48

er det et tips eller spørgsmål ???.

jeg mener det er et tips.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-01-07 14:50

Et tip, flere tips - ku' ikk' la' vær'........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 14:52

Citat
Det er dét, de ikke kan finde ud af.

Det er jo netop det de finder ud af. Svarer og ændrer på de funktioner som brugerne har klaget over.

Kandu gør noget, langt om længe, når det så er gjort er det ikke tilfredsstillende (for nogle)

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 19-01-07 14:53

til camillas moster.
ER DU SKOLELÆRER ???.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-01-07 15:07

Ja så må jeg lige rette moster, et tip flere tip...der er ikke noget s på, selvom det er flere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-07 15:08

kandu.dk -> Jeg ka' næsten ik' få luft

..og jeg glæder mig over, at der arbejdes med 'implentatet' af søge-funktionen

Tillad mig at tilføje: TAK ..til ans

refi ->
Citat
OG INGEN ER BLACKLISTET I DETTE SPØRGSMÅL

..næeh.. og jo før ...jo bedre ..at man får afskaffet denne u-node i et offentligt forum, hvor ALLE bør kunne komme til orde ..og give deres B7 med

..OG en sjælden tak til creamygirl & IBM760 også, for at deltage til alles begejstring

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-07 15:10

'implentatet' ..???? 'implementatet' ...for dælen da også !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 15:15

Kan være spørgsmålet skal gentages af hensyn til "ans"

INGEN er IMOD tippet......

Men havde det ikke været bedre osv....

Hvem er utilfreds

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-07 15:22

refi -> Yderst tilfred(-s)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 15:31

refi

Du behøver ikke at gentage for min skyld.

Jeg er bare ikke enig med dig i at "kandu" skal oprette et spørgsmål.

Molo

Tak molo, det har også taget sin tid

Citat
1. Søgefunktionen. Hvis jeg skriver en brugers navn og trykker enter, så kommer jeg tilbage til seneste indlæg. Hvis jeg klikker på søg, så er siden ikke opdateret siden den 24.12.05

svar fra kandu den 17. januar 2006

Citat
Dette er åbenbart en større omgang, der er en programmør som er i gang med at finde ud af, hvad det går ud på.

Så det tog kun 1 år at få søgefunktionen til at fungere, men godt at der sker noget

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-07 15:40

ans -> Det er dét jeg hele tiden har postuleret:

1.) Kandu.dk er et 'hobby-projekt'.

2.) Der kræves: MANPOWER (..eller 'GIRLPOWER' ...for nu at være kønspolitisk korrekt).

3.) Økonomien i dette 'projekt' er frivillighed og hjerteblod.

..men det er rent gætværk fra min side

..og fuld af taknemmelighed for initiativet !

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-07 16:00
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 16:11

Sorry ans.......

Den tråd havde jeg ikke set

Men det er selvfølgelig min egen fejl

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 14-02-07 14:46

Vi lukker og slukker.....

Der skal nu alligevel noget til at imponere dig

Tak for svaret Klumme.