/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
DVD afspiller
Fra : charme
Vist : 271 gange
50 point
Dato : 09-01-03 11:26

jeg har et Sony dvd anlæg med surrond men problemet er at jeg kan ikke afspille alle slags hjemme brændte cd,så spørgsmålet er ville det hjælpe hvis den bliver lavet kodefri.

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 09-01-03 14:03

Hvad er det for et anlæg du har, og hvilke slags medier snakker vi om?? (CD-R, CD-RW). Kender en del til Sonys forskellige anlæg, og kan derfor muligvis komme med et præcist svar på lidt flere oplysninger.

Kommentar
Fra : charme

Dato : 09-01-03 14:36

det er et sony dav 300 surrond anlæg, det er når jeg skal afspille cd-r den kan kun læse mr. platinum

Kommentar
Fra : charme

Dato : 09-01-03 14:36

det er et sony dav 300 surrond anlæg, det er når jeg skal afspille cd-r den kan kun læse mr. platinum

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 50 point
Dato : 09-01-03 19:51

Min holdnig til kopier burde ikke have indflydelse på at mit svar var korrekt !

Her er mit belæg for påstanden om at det er dine medier som ikke er kompatible med din sonys dav s300

The DVD player VCD & CDR compatibility list - http://www.redrobe.com/dvd/vcd.php (se den nederste del af siden flere rappoter det samme !)
Citat
Works fine on any CDRW but will not read TDK or Verbatim blue CDRs,also gold or light green substrates will not work. Have found that very light blue substrates will work, have been using Mr Platinum CDRs and they work fine, So I suspect a silver substrate would work equally well if you can get it

og se også -http://www.greenspun.com/bboard/q-and-a-fetch-msg.tcl?msg_id=003jcE

så du skal nok holde dig til sølv belagt medier eller CD-RW

Mvh, Ke'Fir, m.a.