/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Overvågning kamera wireless
Fra : thulin
Vist : 1179 gange
50 point
Dato : 19-01-07 09:55

Er der nogen som har erfaring med et overvågningskamera, som kører via trådløs IP ?

Et nogenlunde prisbilligt forslag. Skal kunne connecte direkte til min trådløse router, og kunne acces igennem IE fra hele verden. (uden at der står en computer tændt)

Kan man evt. få den til at gemme video/billeder på en ftp server eller pc andets sted i verden ?

Jeg kan godt selv google mig frem til en masse, så jeg ville høre om der var nogen som havde personlig erfaring med et kamera.

f.eks.
http://www.geeks.com/details.asp?invtid=WVC200-DT&cat=VID
Er nok lidt det jeg leder efter, men som sædvanligt lidt billigere.

Accepteret svar
Fra : bvh

Modtaget 50 point
Dato : 19-01-07 15:03

Har benyttet DCS950G fra D-link til overvågning i butikker. Trådløst, udmærket følsomhed og rimelig pris.
vh bvh

Godkendelse af svar
Fra : thulin

Dato : 06-03-07 15:33

Tak for svaret bvh.