/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Web cam på msn messenger til..
Fra : FigoFidel
Vist : 1904 gange
100 point
Dato : 18-01-07 15:59

Hey jeg har en ven som ejer en Mac computer...

Jeg vil gerne have at min ven kan se mig på msn messenger jeg har en Windows xP og jeg har webcam ... men når jeg invitere min ven så siger min at at der ikke kommet noget accepter eller annulere

Hvad skal jeg gøre ?
p.s vil have hjælpe indtil det virker ;)

på Forhånd Tak :D

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 110 point
Dato : 18-01-07 16:57

Jeg tror ikke det er din computer, der er opsat forkert. Din vens Mac. kører nok ikke windows. Hvis han ikke kan få msn messenger til at køre, så prøv begge to at benytte Skype. Det virker både til windows og Mac. Husk dog at det er en anden udgave han skal benytte.
http://www.skype.com/intl/da/

Held og lykke med det.

Godkendelse af svar
Fra : FigoFidel

Dato : 18-01-07 20:47

100000000 Tak for svaret grow.

Mange tak :D det hjalp ;p under mig dog at jeg ikke selv havde tænkt på det da jeg vidste det i forvejen men du skal have 5 :D og tak igen..

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 26-06-09 20:44

Man kan også bruge en msn klient : Adium

den ser super, jeg bruger den selv eller det vil sige har gjort, da jeg næsten ikke har nogle venner på min msn og de er aldrig online

Den kan også bruges til icq

http://adium.im/