/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Walkingfloor trailer?
Fra : arnely
Vist : 839 gange
100 point
Dato : 18-01-07 11:44

Hvad bruges en Walkingfloor trailer til?

Ser gerne i viser nogle ex. fra nettet, med billeder og tekst hvis det er muligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 12:00
Kommentar
Fra : arnely

Dato : 18-01-07 12:14

Ja jeg har set - og så?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 12:23

Hvad vil du da vide ????

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 18-01-07 12:26

Citat
Hvad bruges en Walkingfloor trailer til?

Ser gerne i viser nogle ex. fra nettet, med billeder og tekst hvis det er muligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 12:33

Den bruges til så godt som alt der skal transporteres (en slags erstatning for tippelad)

Billeder og tekst er bare at bladre videre på den side du har fået....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-01-07 20:03

Refi - er det ikke også en trailer som kan strækkes ud og blive længere.

Kommentar
Fra : FætterM

Dato : 18-01-07 23:07

De kan også bruges til fx palle gods, man såtter pallerne ind i bag, og så "spadsere" de frem mod for enden af traileren. Walking floor bruges også nogle steder hvor man har noget liggende i en stor bunke på et gulv, og man så vil tage derfra og op i en elevator eller lignende til en maskine.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 08:01

Citat
Refi - er det ikke også en trailer som kan strækkes ud og blive længere.

Næh

Det er et transportgulv PÅ gulvet.... Du kan sågar GÅ på det medens det arbejder...

Til bl.a. "løst" læs hvor du IKKE kan bruge pallevogn...

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 19-01-07 08:09

Hvis man skulle vælge mellem en almindelig trailer og en walkingfloor (WF) trailer, hvad ville så være og fortrække.

Jeg syntes nemelig aldrig jeg har set en WF trailer før. Giver de støre muligheder i gods valg, frem for almindelige trailer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 08:29

En walkingfloortrailer køber du KUN hvis du har brug for den - og ikke som "universaltrailer".....

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-01-07 09:33

Citat
En walkingfloortrailer køber du KUN hvis du har brug for den - og ikke som "universaltrailer".....

Det jeg ikke forstår det er hvorfor den skulle være bedre, ind andre trailer typer. Der må da være en oversag til at man har udviklet sådan en trailer.

Jeg har fået oplyst af kanaler at der er brug for WF trailer på markedet. Så derfor vil jeg vide hvor meget jeg binder mig til den type trailer m.h.t gods valg.

Men hvis jeg den ene dag kan køre med paller, og den næste dag med skrot - kan jeg jo godt se at det giver større muligheder, ind hvis det bare var en alm. trailer.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-01-07 09:35

Jeg sætte point lidt op, ønsker mange ting afklaret kan i se.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-07 11:50

Hvad er der at afklare...

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-01-07 11:55

Det skrev jeg i tråden oppe over!

Citat
Det jeg ikke forstår det er hvorfor den skulle være bedre, ind andre trailer typer. Der må da være en oversag til at man har udviklet sådan en trailer.

Jeg har fået oplyst af kanaler at der er brug for WF trailer på markedet. Så derfor vil jeg vide hvor meget jeg binder mig til den type trailer m.h.t gods valg.

Men hvis jeg den ene dag kan køre med paller, og den næste dag med skrot - kan jeg jo godt se at det giver større muligheder, ind hvis det bare var en alm. trailer.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 20-01-07 12:45

Jamen har du brug for en WFtrailer er det da en sådan du skal købe....

Bortset fra den extra vægt gulvet har kan du da stadig bruge den til alt andet....

Så hvor er problemet....

Godkendelse af svar
Fra : arnely

Dato : 21-01-07 11:42

Tak for svaret refi.

P.S. Jeg opretter nok et spørsmål gående på transport området senere, håber du deltager
en skam du ikke var med i denne tråt her http://kandu.dk/Spg98313.aspx