/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nogle er sure. sp. bliver lukk
Fra : Franksp
Vist : 755 gange
100 point
Dato : 18-01-07 04:49

ØØØØØØØØØØØØØØØØØVV

Hvofor biver I sure? Det ngider jeg ikke. Hvis der er nogen der svare inden for 2 minutter. for I 500 point

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-01-07 05:57

Ok det er lidt sent/tidligt

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 18-01-07 06:59

sure??? over tidspunktet?
hva' med to timer?

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-07 07:04

Jeg er sku ikke sur ,jeg er møg glad og har lige spist min ostemad

Manse9933

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 07:07

Du godeste... hvad gør man ikke for at få 500 point af en lallende idiot LOOOL Jeg troede at begrebet pointluder var afgået ved døden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-07 07:10

Hva' med at være lidt glade ALLESAMMEN???

Vi lever kun en gang - så vidt jeg ved - så hvorfor gøre livet så surt???

Ha' en god dag, i morgen er det fredag, så er det snart week-end

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-01-07 07:10

Klumme >velkommen på vognen,din usympatiske skidderrik

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 07:22

Nix bøvemanse pointluder LOOOL... jeg får ikke point under nogen omstændigheder. Men du kan jo ikke stå for det kan jeg se. Vor herre på potten hvor ynkeligt.

God morgen Nordstedt. I lige måde.... altså med den gode dag.......

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-01-07 07:39

Min sidste kommentar til dig i denne verden, Klumme klump,der er intet simpelt hen intet,jeg kan bruge dig
og dine yderste højrefløj's små fasistiske meninger og
tanker til,i min verden er du ikke andet end en stakkel
uden håb for fremtiden,jeg tror ikke du har fået særligt meget kærlighed og sympati i din opvækst,det er sku synd for dig,så meget sympati kan jeg da godt unde dig.

Manse9933

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-01-07 08:24

hørt!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 08:27

Jamen sødeste lille mansemand. Nu braser hele min verden da fuldkommen sammen, når du siger sådan til og om mig LOOOL

Men husk nu for guds skyld din sætning.
Citat
Min sidste kommentar til dig i denne verden, Klumme

Det vil jeg nemlig sætte overordentlig stor pris på

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 08:31

Nå nu øffer slingrebassen osse på banen (godt nok kun med et enstavelsesord), selv om hun har blacklistet mig. LOOOL

Hun kan ikke holde sig af mig, men jeg kan ligeså godt sige det som det er mongo.... jeg tænder IKKE på dig...... heller ikke om morgenen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 08:48

Nå kan være man skulle tage sig et par timer, inden resten af medlemmerne i tudekikseklubben vågner. Gaaaab hvor er den klub dog ensformig, forudsigelig og dræbende kedelig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 08:51

Skænderi og mudderkastning er mit mellemnavn

Dette vil jeg ikke gå glip af heller

..men, hvad med at finde et emne med lidt kød på? Så kunne det være jeg fik lyst at deltage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 09:03

Glem det Molo... Det er som at stjæle bolcher fra børn, når Spooky frank er inde og dele tudekiks rundt i medhylerforeningen.

Så lige det var dig, så jeg skulle jo se hvad du sagde af kloge ord, for jeg havde sagt "godnat" og er klar til en direktørlur. GAAAAB

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-01-07 09:05

hej molo, du kunne gå ind og kommentere i mit indlæg om ungdomshuset

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 18-01-07 09:14

må jeg være med

Det var vidst de hele

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 09:14

mangorossa -> Med glæde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-01-07 09:56

Manse 9933........................Behøver man at være på yderste højrefløj, for at lide af mindreværdskomplekser................eller er det ikke nødvendigt.

Ps. det er da godt vi ikke nåede det inden for de 2 min. så vi er fri for de underskønne og dejlige talstærke påænger.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-01-07 09:59

Sikken en Herlig dag
Morgen allesammen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-01-07 09:59

e.c>NÆ

P.s e.c>Ja

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 10:12

Tak kissan

..og i lige måde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-01-07 10:18

Ihhh, hvor I hygger

Altid rart at vågne op til smilende ansigter og glade stemmer

Vaxen....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 10:40

Ovenpå den forgangne dag/aften/nat er det absolut tiltrængt med EN NY DAG.....

Gestern "forlangte" du også et svar i løbet af 2 min - fik det - men lige lidt hjalp det....

Kandu tager nu en gang den tid Kandu skal tage

Det regner og er koldt og klamt udenfor - bare til orientering

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 10:54

refi ->

Ama'r: 6 graders varme, 7 sek./m og en lille solstråle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 10:59

Ama'r

Hvor er det

Er det ikke ovre ved Bornholm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 11:04

Bliv ved Molo... Det næste du bilder os ind er vel, at det er dig der er solstrålen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-07 11:07

Har lavet en stor sø i haven her i Næstved Øhhh den er fuld....... Og det var så vejrudsigten herfra...
Men inden i mig selv brænder der en
Hav en god dag Sunowich

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 11:09

Sunnyboy... du må ud og plakske i søen. Du kan vel bygge en vandcykel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 11:18

Æv ..nu er solen flyttet til Roskilde

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm

..men det regner ikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 18-01-07 12:10

selvfølgelig flytter solen til roskilde med de der småbemærkninger i halen.
mente netop, molo da jeg læste dit indlæg, at du måtte være solstrålen.
men roskilde eller ej.... for ovenoveralting stråler molosol
- selv om regnen står ned i stænger herovre

aase

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-01-07 12:22

Og når solen bevæger sig videre til Jylland.................så går den ned.
Her skinner solen..............hvor er min solcreme factor 18

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 12:27

Det er muligt det kan forveksles med solskin dova, men det er nu min intelligens som lyser

Jeg er nemlig meget oplyst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 12:36

Så er det dig der er barn af "volt" og "ampere"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-07 12:40

Fy for en hård formiddag, nu har jeg fyldt vand i alle grøfter/vandpytter

Kan se molo, også trænger til en middagslur, han svarer folk i tråden, som ikke deltager

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-07 12:42

Refi... tror du amperer er med på at have molo som søn???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-07 12:56

Citat
Det er muligt det kan forveksles med solskin dova, men det er nu min intelligens som lyser

hvorfor skal jeg nu blandes ind i det.........her står det ned i stænger med regn

men jeg kan da se der har været dømt "morgenhygge" her i tråden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 12:57

Det kan man aldrig være sikker på

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 18-01-07 12:59

...å jeg, som syntes, at molosol var sådan et passende udtryk.
å så - no comments.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 13:12

Citat
Hvofor biver I sure? Det ngider jeg ikke

Det oprindelige spørgsmål - hvis nogen skulle have glemt det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 13:12

Molosol..... Hvad med Solomolo... Den er da heller ikke helt ved siden af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 13:15

Eksempler "klumme" eksempler.....

solo-molo forpligtiger

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-01-07 13:28

Solen Molokyle skinner helt her ud i Smørum.
Man får helt mindreværdskomplekser af al den udstråling.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 15:48

aasenissum eller dova ..hvad er forskellen?

</DEN (SELV-)(-IND-)LYSENDE INTELLIGENS>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 15:48

Jotak... det var skønt med en middagslur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 15:51

Mine 'venner' (...lad os kalde dem bekendte) påstår at retskrivningsordbogen bør skrives om !

Det ska' ik' læng're hedde : monolog ...men mololog

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 15:52

e.c -> Jamen, ...jeg har det skam også strålende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-07 16:04

Mololog ja ja man kan da godt se det hjalp med en middagslur

Refi, jeg tror ikke vi har glemt det oprindelige spørgsmål, men det var så trist, at vi har ændret det til noget med solskin i stedet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 16:18

Nordsted1 -> Det var kissan, som begyndte

...min yndlings undskyldning/bortforklaring:

Citat
Det var IKKE mig, men de andre 3 der ......... osv.

</MOLOLOG>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 16:18

Absolut INGEN indvendinger

Det var blot en konstatering....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-07 16:37

molo.... Den der med - det var de andre, eller alle de andre må - har aldig været brugbar her hos
os

Jeg er den der hårde mor, der siger: jeg er bedøvende ligeglad med alle de andre, det er dig det
drejer sig om, forøvrigt var det vist mig der begyndte, med at skrive - ha' en god dag, men skidt pyt hvem tæller, eller hva det nu hedder

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-01-07 16:41

De der to min, er de gået eller kan man nå det endnu.
Molosolskin skinner ikke længere herude.
Den er nok gået i sort, eller også er den bare blacklistet.

Rettelse:
En monolog har en begyndelse og en slutning på historien.
En mololog har ikke nogen slutning på fortællingen .........................................................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 16:55

e.c -> En mololog er ganske korrekt tolket: En 'never ending story'

Det var bare det jeg ville sige ...indtil videre

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 18-01-07 18:29

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-07 18:39

FrankP.... Op med humøret

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-01-07 00:37

øv..kom ind og så at al det sjove var væk

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 02:08

?????

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-01-07 15:21

vrøvl *GG* jeg mente sæføli dem der lavede sjov..og så er tråden lukket.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-07 15:24

..men jeg er her endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 19-01-07 19:35

Og jeg

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-01-07 00:52

Nåeeh, det er jeg da glad for..knus