/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor skal klumme & refi ?
Fra : Franksp
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 18-01-07 02:12

Hvorfor skal klumme & refi bestemme det hele her? Efter min mening, er de med til at ødelægge det hele. Jeg håber KanDu's admistration læser dette. Hvis ikke, får de en mail om det her & nu.

Jeg håber der er nogen der svarer mig. Hvis I ikke tør at gøre det (så bliver I jo også moppet, som er ulovligt i Danmark, så skriv privat til mig) Nu gider jeg ikke, at LÆGGE bMIG UNDER DEM" klumme og refi. De skal ikke bestemme her på KanDu.

Det er bare meget ærgerligt, at KanDu's administration, næsten aldrig reagerer på vores henvendelser, men jeg prøver at sende denne.

Kom nu med jeres ærlige svar. Hvis du er modig, svarer du her. Så kan jeg bruge det over for KanDu's administration, hvis du ikke tør, kan jeg jo ikke bruge det til noget.

med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-01-07 02:16

JEG VIL HAVE EN KAGE!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-07 02:21

Flash77

Er æbler ikke bedre!!!!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-01-07 02:30

Jo.... Så vil jeg have en æblekage!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-07 02:32

Annuller spørgsmålet
Fra : Franksp

Dato : 18-01-07 02:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål. Da jeg ikke føler at jeg er velkommen her, har jeg også bedt KanDu's administration om at slette mig.

Ærrrrrrrgggerrrtttt. Så har du, refi og klumme vundet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-07 02:45

Franksp

Tag dig en lang lang lur/søvn.

Læs i morgen det du selv har skrevet. Der har ikke være meget hoved eller hale i dine egne indlæg.

For min skyld kan administrationen på kandu læse alt det de vil. De skal bare huske at tage dine egne kommentarer med fra de spørgsmål/tråde som du selv har deltaget i med.

Hvorfor skrive privat til dig ??????

Kandu gider da ikke tage sig af en børnehave.

Læs nu selv det du har skrevet i aftenens/nattens løb.

Måske kandu kan bruge det til noget.

godt Franksp