/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Findes der et program.
Fra : ligeham
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 17-01-07 22:05

Hej med jer

Måske er det en forkert kategori, men håber i bære over med mig.

Jeg ønsker et program hvor jeg kan skrive alle mærkedage og ting jeg skal huske op og programmet popper om og fortæller mig at jeg skal huske dit og dat. Hvis det er på dansk vil det være en meget stor hjælp.

Jeg kører med xp home det kan godt være at jeg har det jeg skal bruge i office pakken m.m. men er der så ikke en venlig sjæl der kan fortælle mig hvad jeg skal

Hilsen ligeham

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 17-01-07 22:10
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 22:12

BEMÆRK :

Påmindelser

Glem aldrig en begivenhed igen. Du kan endda få påmindelser sendt direkte til din mobiltelefon.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 22:22

Hej ligeham

Det program har jeg. Skriv venligst til mig, og opgiv din mailadresse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 22:22

En lille en mere...

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=171

Der findes 100vis til formålet...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 22:23

Hej ligeham

Det program har jeg. Skriv venligst til mig, PRIVAT, og opgiv din mailadresse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 22:39

Citat
Hej ligeham

Det program har jeg. Skriv venligst til mig, PRIVAT, og opgiv din mailadresse.

Hvad er dog det for noget "privatfis"

Du kan vel bare skrive hvad det er for et.....

Løsninger på Kandu skulle gerne kunne bruges af ALLE.....

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 17-01-07 22:50

Tak for svaret molokyle.
Hej med dig jeg siger tak for det hurtige svar og er igang og tak til jer andre der har bidraget

hilsen ligeham

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 23:09

Til refi

Hvad rager det dig, hvad jeg skriver til andre?

Hvis du ikke kan holde ud af at være her, så hold dig væk.

Jeg troede, du var en af de gamle og ..............................

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 23:09

refi, lad mig selv bestemme hvad jeg gør.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-07 23:11

Franksp....ooky

Citat
Hej ligeham Det program har jeg. Skriv venligst til mig, PRIVAT, og opgiv din mailadresse.

Sig mig hat du drukket af natpotten??? Har du ikke fattet en skid af hvad Kandu går ud på?????

VIDENSDELING.

Kan du ikke finde ud af hvad ordet betyder, så slå det op, eller få en behjertet sjæl til at forklare dig det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-07 23:12

Holod ig fra sprutten mr. Spooky.

Du kan ikke finde ud af den dyt når du drikker.... heller ikke da LOOOL

Kommentar
Fra : kontrola14

Dato : 18-01-07 04:27

Hej troede også at dette forum var for at hjælpe andre,og ikke sådan noget med privat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 04:38

Det er det osse kontrola14

Men der er nogle få skvadderhoveder, som ikke kan finde ud af det. Den slags findes jo alle steder..... desværre. Men jeg har ad omveje hørt at dette pragteksemplar af racen "Idiotica Gigantus Alcoholissimus" vil trække sig ud af Kandu, så der er håb fremover...... Lad os alle bede LOOL