/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
igen en idiot der blacklister
Fra : Teil
Vist : 915 gange
100 point
Dato : 17-01-07 21:54

m13rk eller hvad profilen kalder sig.
Jeg henviser til den meget omtalte ytringsfrihed.
Klovn, abekat

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-01-07 21:56

Altså, du har sågu da lige haft en tråd om, at du er blevet BL'et af den P..fikserede

mvh dova

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-07 21:57

Jeps jeg samler på dem.
Eller min aura virker på den måde, sådan lidt sort.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 21:57

Kandu er nok ikke Dansk.....

Her har vi da ytringsfrihed

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-07 22:03

Citat
igen en idiot der blacklister
Fra : Teil Vist : 19 gange
100 point
Dato : 17-01-07 21:54

--------------------------------------------------------------------------------
m13rk eller hvad profilen kalder sig.
Jeg henviser til den meget omtalte ytringsfrihed.
Klovn, abekat

LOL

http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=92802

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-01-07 22:03

Citat
Jeps jeg samler på dem

Jamen det jeg ville frem til, var at det var den anden tråd du opretter om den samme profil m13ark (den P..forstyrrede)

Så at du er BL'et der er da ikke nyt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 22:04

Hop op og fald ned

Selv benytter jeg en 'positiv' liste ..hvad private indlæg anbelanger. Kun 'godkendte' brugere har lov at 'genere' mig i private indlæg fremover ...men listen er laaaaaang

Hvorledes?

Under 'Vis din profil'-> ..fanen Rediger profil ..fjern fluebenet:
Citat
Tillad private indlæg
Hvis du klikker dette felt fra, vil ingen brugere kunne sende private indlæg til dig, med mindre de er registreret som en af dine favorit brugere

[ ] Tillad alle at sende mig private indlæg

Tilføj så 'Favorit bruger' efterhånden

Det du'er måske ik' til så meget, men man kan undgå chikane og utidige bemærkninger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 22:06

Ps. AURA kan aflæses i brugerens antal stjerner, men dét du'er sgu heller ik' til no'et

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-07 22:06

Teil det skal du ikke tage dig af - jeg blev også bl. selvom jeg kun forholdt mig til spørgerens spørgsmål og svar og ignorerede alt det andet, men jeg var ikke enig med ham og blev altså blakket - han er en stakkel der ville have en diskussion, men evnede den ikke........

//bentjuul

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-01-07 22:12

Molokyle - du begrænser da ytringsfriheden ved, at alle ikke kan overdænge din mailbox.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-07 22:12

Det er dette spørgsmål det drejer sig om http://www.kandu.dk/spg99081.aspx

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 22:16

e.c -> Ikke min ytringsfrihed !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-01-07 22:32

Man kan da bare lade være med at besvare de private indlæg. Ikke noget problem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 23:16

BjarneD -> Hvorfor give folk muligheden ...blot for at være uhøflig?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-01-07 23:20

Man svarer vel hvis det er en normal henvendelse, altså man ignorerer kun de der vil ævle eller drille, hvis nogen gør noget sådant for jeg får da kun henvendelser der er OK.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-07 00:18

Citat
igen en idiot der blacklister

Skuller der ikke have stået :
"idioten der blacklister gør det stadig"
eller
"igen en idiot der ikke gider hører på mig"

Var m13rk en idiot før du blev sortlistet ?
Hvis så! Var I så på samme plan dengang ?
Citat
Klovn, abekat

I har måske begge været ansat i samme cirkus eller var det Ankers Tivoli..

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig tættere på en løsning af dit spørgsmål.
men du kan jo prøve http://gåågle.dk

Åhh jo, måske blev m13rk først en 'idiotisk klovnet abekat', efter at du blev sortlistet.

Vigtigheden i at komme i kontakt med 'klovnen' skyldes måske uforløst kærlighed !

Teil er forelsket i m13rk - Teil er forelsket i m13rk - Teil er forelsket i m13rk

Hvorfor blev skæve Thorvald Aldrig gift ?
Fordi . "Lige børn leger bedst" !

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-07 02:02

natmaden:

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-07 03:37

Takker og bukker for Dova
Nu håber jeg bare ikke at jeg blir sortlistet, det er jo snart forår

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-01-07 06:03

Molo kommer jo med en strålende hvid ide´.
En Whitelist som modpol til den sorte, man kunne
straffe folk som sortlister med minuspoint.
Og tilsvarende plusser på whitelisten.
Ha en god dag uden negative undertoner, dem sparer
jeg til en anden god gang.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-01-07 09:11

Det er meget bedre at sortliste alle............................indtil de siger noget pænt.
Så er man også fri for en masse kommentarer, midt inde i et spørgsmål.
Men det kræver dog, at man kan accepter sine egne brilliante indlæg, så der ikke
bliver så mange ulukkede spørgsmål.

Ps. Jeg har kun blacklistet 3 irriterende vrøvlehoveder......................endnu.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-07 11:48

Citat
Ps. Jeg har kun blacklistet 3 irriterende vrøvlehoveder......................endnu ]-)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-07 19:51

En hvidliste er da omvendt propotionel til en sortliste

Lav os udnævne dagen til "Fjern spamfilterdag"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-01-07 19:57

Hvorfor skal vi ku fjerne spamfilteret een dag.

<viagra til alle>

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 18-01-07 22:03

Det var så det.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-07 22:03

For at genopdage at der er brug for sortlister

<Hjælp politiet, bank dig selv!>

----

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-07 22:07

Nå nu er dette spørgsmål jo under smalltalk,
og det startede vel med m13rk's og tiel's (næsten)fælles interresse , i at ved bekuelse,
at lure på hinandens 'tislet'

Det udviklede sig åbenbart til at m13rk udelukkede Tiel fra tisserenden,
muligvis fordi at Tiel havde medbragt kikkert som han ovenikøbet vendte den forkerte vej.

<befri naturen>
http://yahooka.com

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-07 22:29

ØV Tiel nu var det lige så sjovt

Håber ikke at det gør noget at jeg lige anmoder om tilladelse til at tilføje dig til min farvoritliste...

Sæt X her...
Ja ( ) Nej ( )

Nå pyt Teil, bare husk
If you got them by the balls, their heats and minds will follow !

Forresten tak for påingerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 22:45

natmaden er den ENESTE som udtrykkeligt har frabedt sig fra at være på min 'hvid-liste'

...bare så I ved det

..men det skal derfor alligevel tilføjes ...at:

Min dør er altid åben, kom bare ind, der sidder jeg ...dubi-didu dubi-diduueh.. § ¶¶_¶ ¶_¶ ¶ ¶_¶_¶ ..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 22:46

UPS. = ..kom bare ind, ...HER sidder jeg ..osv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-07 22:52

Nå nu er det for sent !
Spøjst at man på en gang både kan være sort og hvid liste,
Er det så en gråliste

Befallingsmanden til det nye hold:
- Her skelner vi ikke mellem sort og hvid, I er alle ens!
bla,bla,bla.
Så for at undgå misforståelser, er i alle en flok grønne newbees
bla,bla,bla.
Og så vil jeg gerne,
at de lysegrønne går til højre
og de mørkegrønne går til venstre !

<Støt bevarelsen af farver>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-07 22:54

Molo ! du fejltolker hvad jeg skrev en gang !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-01-07 01:19

nå kandu er ikke blevet bedre,
har netop modtaget en mail om et nyt indlæg,
med glæde trykkede jeg og troede at det var sket noget her.
men nej, det må have været en besked om mit eget indlæg(modtaget kl01:16).
far out og spild af tid!
Undskyld at jeg lige skriver det her,
men det var her at det skete!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-01-07 04:27

ÆV
Nu skete det igen,
og så lige midt i natmaden

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 05:03

Nåååååå hvor er det synd for dig,du må opsøge dyrelægens natmad og få hjælp

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 05:07

tøm dine temp IE/Cooki/ mapper .

Mvh:Ddyrelægens natmad.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-07 11:22

natmaden -> Jeg kan ikke lige finde tråden, men husker at det var i en ophidset diskussion om at jeg for et år siden ved et uheld 'var kommet til', at medsende andre brugeres emailadresser i en mail i forbindelse med jeg ikke kunne logge ind, da 'det nye kandu' blev udrullet nytår 2005/2006. Jeg gjorde opmærksom på at der var bavl med TDC's freemail over nytår og at dette måske kunne have været årsagen. Dette affødte bemærkninger om at jeg var utroværdig. Jeg skrev så noget med ...fjolser..., hvilket ikke var møntet på dig, men på de som mente; jeg med vilje ikke deltog i en følgende tråd, hvor det diskuteredes. Årsagen til jeg ikke deltog i bemeldte tråd var snarere, at der var problemer med kandu's email server, hvilket de selv gjorde opmærksom på: http://www.kandu.dk/Tip13088.aspx

Du blev knotten, kom med en bemærkning om, at du engang syntes jeg var en fin fyr, men at det gjorde du ikke længere og bad mig slette dig fra min 'positiv liste', hvilket jeg gjorde og kommenterede:

Dette er hermed effektueret.

Du protesterede ikke og jeg gik derfor ud fra, at det var således du ønskede det.

Der var vist ikke så meget at fejltolke?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-01-07 02:24

Molo jeg mente, at det ikke hørte til i tiels tråd.
foruden går det meste af min tid på jorden fremad,
kikker sjældent så langt tilbage
Men tror jeg husker at det handlede om e-mail og hovedsagligt om e-mail og delte meninger
om personbeskyttelse af private e-mail adresser, hvis det handlede om lister så må det havde været e-maillinglister, og næppe hvide-lister.
Emnet er jo ældre end Vista

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-07 09:59

Hasta la Vista ..baby

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-07 10:01

Ps. Du er nu igen tilføjet 'hvid-listen' og fjernet fra mail-listen

Ok. ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-01-07 16:28

oki