/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hos mig er KanDu blevet hurtig
Fra : Franksp
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 17-01-07 21:48

Jeg ved godt at jeg har flere bolde i luften nu, og denne tråd er ikke vigtig, men hos mig er KanDu blevet "LYNHURTIG".

Er der ikke andre der har oplevet det samme?

Jeg læste i en anden tråd, at der ikke var sket noget.

mvh
franksp

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 17-01-07 21:54

her er den sku ligeså langsom som den altid har været....ingen ændringer på det plan...heller ikke med deres indstilling af dansk klokkeslet....
ciao miss.j

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-07 21:57

Kandu er da blevet hurtigere efter de skiftede server i weekenden.

Det er da bare dejligt

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 17-01-07 21:57

den er blevet klar hurtiger,så denne smiley dur ikke mere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-07 21:58

Ja selv klokkeslettet passer, når man trykker på send

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 17-01-07 21:59

Absolut hurtigere....

Så hurtig at den har registreret dette spørgsmål 2 gange

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 17-01-07 22:03

miss josephine,prøv at skrue op på gashondtaget.

mere fart på.

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 22:08

Tak for svaret refi. Du er kvik. Egentlig har jeg ikke stillet samme spørgsmål 2 gange, men ....

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 17-01-07 22:10

Her er nogle data.

Har prøvet 10 gange.

Det tager 6-7 sekunder for mig at komme ind på siden med sidste indlæg fra jeg klikker på adressen i foretrukne. Det virker ikke specielt hurtigt.

Og jeg har stadig problemer med at benytte links i indlæg. Jeg kan ikke "få lov til" at forlade kandu.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 17-01-07 22:23

Lynet har så afgjort slået ned!
MVH Akle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 22:23

Selv tak....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-07 22:38

Tit Tit frank LOOL Nu behøver du jo ikke lukke fordi jeg gir dig ret

Jooo Kandu er blevet hurtigere. Bare vi nu kan følge med.

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 17-01-07 22:52

den er flyvende

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-01-07 04:43

refi

Jeg prøvede at skrive, positivt, en mail til dig, men er åbenbart blevet "blac listet", eller hvad det nu hedder, på forhånd. Jeg synes du er fej. Hvad sybes I andre?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 04:54

Nej du er ikke blevet blacklistet, men dine åndsevner rækker åbenbart ikke til at forstå, at jeg klikkede på den lille knap der hedder "Afslut debat" da jeg ikke forstår dit stavefejlsfyldte og meningsforstyrrende bavl.

Og så synes jeg du skulle skrive herinde, i stedet for dit ynkelige og klamme listefiseri i private beskedder.

Skrid nu i seng bette mand og få den brandert kogt ned. Så kan det jo være at du op af dagen kan få læst alt det pis igennem, som du har fyret af i nat, og dermed indse hvorfor du i den grad fremstår som en ynkelig, navlebeskuende klynker. Sov sødt Spooky

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 04:55

Nååå jeg troede dit indlæg var til mig LOOL Men det ændrer ikke en dyt....... Baj Baj Frankie......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 10:29

Jeg har IKKE modtaget noget som helst

Her er INGEN blacklistet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 10:56

LOOOL Det er det jeg siger.... ShowbizFranki er eddermorsom