/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
fra engelsk til dansk??
Fra : Baxon7
Vist : 580 gange
350 point
Dato : 17-01-07 20:25

hej..

jeg søge efter en god program/oversæt,det kan automatik oversæt web-link og notesblok-text
fra engelsk til dansk..helst gratis..

håb en af jer kan hjælpe mig skaffe den gode program/oversæt

mvh baxon7

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 360 point
Dato : 17-01-07 20:50

Et stykke nede: Translate a Web Page

http://translation.langenberg.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 20:58

Ps. Samme site ..under: InterTran -- Translate a Phrase or Word .. i øverste afsnit kan du copy/paste indsætte teksen fra en *.txt fil og få oversat fra engelsk til Dansk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 21:01

Citat
INTRODUCTION:
===============================================================

Cdex is a is utility which can extract Digital Audio (DA)
tracks from an Audio CD into files on the hard disk. The
extracted audio tracks can be stored as WAV or MP3 (MPEG-1
Audio Layer-3) files. CDex is using the Adaptec's ASPI library
Manager to communicate with the CD-ROM device, So make sure
that you have installed the proper ASPI drivers (see also the
HELP file and the FAQ page!

The latest version of CDex can be downloaded from

http://www.cdex.n3.net

SYSTEM REQUIREMENTS:
===============================================================

1)   Microsoft Windows 95/98/ME & Windows-NT4 SP3, Windows 2000
2)   Adaptec ASPI for Win32 Manager
3)   Digital Audio Extracting capable CD drive
4)   Intel Pentium or compatible processor

HOW TO INSTALL CDEX (ZIP FILE):
===============================================================
There are no special installation requirements, extract all the
files that are in the zip file to a directory where you want
to install CDex. Once installed, you can start the CDex
application by selecting the CDex.exe, or you can create a
dekstop short-cut. However, if you do create a desktop short-cut
make sure that you set the "Start In" field to the directory
where you extracted the CDex files. For more detailed
information, please consult the help file !

KNOWN PROBLEMS:
===============================================================

Bugs, comments & suggestions:
===============================================================
Bugs, undefined behavior etc. and suggestions can be forwarded
to the author (Albert Faber). If you have a question, make sure
that you have READ the HELP file first, If you can can't find
the answer to your question, please consult the FAQ page at the
CDex home page. If you still have problems, you can send me an
e-mail at afaber@users.sourceforge.net

Warranty & licence:
===============================================================

see Help file for GNU license

This distribution of CDex (ZIP file) should contain the
following files:
===============================================================

CDex.exe (The CDex executable)
lame_enc.dll (MPEG-I Layer 3 encoder)
Mp2Enc.dll (MPEG-I Layer 2 encoder)
LibSnd.dll (sound library)
Readme.txt (this file)
CDex.hlp (CDex Help File)
CDex.cnt (CDex Help Contents File)
CDRip.dll (library file with CD-ripper routines)
Vorbis.dll (library file with Vorbis encoder)
MpgLib.dll (MPEG decoder library, Layer 1,2,3)
Changes.txt (Change log with release information)

======= ### ======

..bli'r til:
Citat
indførelse =============================================================== Cdex er en er nytte hvilke kunne uddrag Digital Lydelig DA ) spor af en Lydelig CD i filer oven på den skrap disk. uddraget lydelig spor kan oplagt nemlig WAV eller MPEG -1 Lydelig Lag -3) filer. CDex er benytter den Omstillede ASPI bibliotek Bestyrer hen til henvende sig til den CD ROM indretning , Altså sikre at du har installeret den passende ASPI drivers ( se efter ligeledes den HJÆLP fil og den FAQ side! Den senest gengivelse i CDex kan downloadet af http:/www.cdex.n3.net ORDNING Behov : =============================================================== Microsoft Vinduer 95/98/ Mig & Vinduer -NT4 SP3, Vinduer 2000 2) Omstillede ASPI nemlig Win32 Bestyrer 3) Digital Lydelig Uddrager habil CD drive 4) Intellekt Indestængt eller kompatible processor HVOR HEN TIL OPRETTE CDEX ZIP Fil ): =============================================================== Der er ikke speciel installation behov , uddrag en hel filer at er i den zip fil hen til en bibliotek der hvor jer savn hen til oprette CDex. Når først installeret , jer kunne opståen den CDex overførelse ved at vælge den CDex.exe, eller jer kunne skabe en dekstop lille - klip. Hvordan end , selv om jer lave skabe en desktop lille - klip sikre at jer placere den " opståen I " ager hen til den bibliotek der hvor jer uddraget den CDex filer. Om mere indgående information , behage høre den hjælp fil! BEKENDT Problematik : =============================================================== Ikke nogen Bugs , bemærkninger & antydninger : =============================================================== Bugs , udefinerede opførsel og lignende. og antydninger kan afsendte hen til den forfatter ( om end Faber ). Selv om du har en afhøre , sikre at du har LÆSE den HJÆLP fil først , Selv om jer kunne kan ikke hitte den besvare hen til jeres afhøre , behage høre den FAQ side henne ved den CDex hjem side. Selv om jer skønt nyde problematik , jer kunne sende mig en e - indlevere henne ved afaber@users.sourceforge.net Garanti & licens : =============================================================== se efter Hjælp fil nemlig GNU licens Indeværende distribution i CDex ZIP fil ) burde indeholde den næste filer : =============================================================== CDex.exe ( den CDex startbar ) MPEG - JEG Lag 3 indkoder ) MPEG - JEG Lag 2 indkoder ) LibSnd.dll ( klang bibliotek ) Readme.txt ( indeværende fil ) CDex Hjælp Fil ) CDex Hjælp Indhold Fil ) CDRip.dll ( bibliotek fil hos CD - kruse rutiner ) Vorbis.dll ( bibliotek fil hos Vorbis indkoder ) MPEG dekoder bibliotek , Lag 1,2,3) Changes.txt ( lave om på log hos slippe information ) ======= ### ======

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 21:07

Ja oversætte har de sgu ALDRIG kunnet

Ordene er gode nok - meningen må man gætte sig til......

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 17-01-07 21:10

Ja jeg griner stadig - sikke en gang ævl

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 21:19

Der findes ikke noget brugbart - med mindre det kun er til enkelte ord...

Selv købeprogrammer er smækfyldt med fejl....

Godkendelse af svar
Fra : Baxon7

Dato : 17-01-07 21:20

tak for disse fedt link..

hasta la vista,amigo

mvh baxon7

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 21:22

Hvad med at få oversat en webside fra Dansk til Nu-Dansk?

http://www.lodret.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 21:31

Ja - molo....

Den er gammel men meget sjov

Den kunne kaldes "Disken"-Dansk

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 17-01-07 21:35

Ja, det er første gang jeg ser den, men den er da for vildt herresjov (dér)