/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Continental Sunny beach
Fra : Vindrue
Vist : 751 gange
100 point
Dato : 17-01-07 19:55

Hej.
Vi er to unge veninder der skal 2 uger til Sunny beach til sommer. Vi har kigget lidt på hotel continental da det både er billigt og ligger godt, men der er åbenbart mange delte meninger om dette hotel. Er der nogen af jer der har erfaringer derfra? Gode eller dårlige?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 20-01-07 22:15

Vi var i Bulgarien i sommers - dog lidt længere nordpå, men stadig ud til samme strand...

Inden afrejsen tjekkede jeg diverse sider for at læse om hotellet, men blev mere forvirret end oplyst. Men der gælder vel altid, uanset rejsemål og hotel, at smag er forskellig og dermed oplevelsen!

Bulgarien var en hyggelig oplevelse "med en efter omstændighederne rimelig pæn facade". Især, hvis forventningerne ikke er skruet heeelt op!

Men folk er søde, tøj og især sko er vanvittig billlige - og har du/I små fødder og er til stilletter, så kommer I til paradis! (De har også sko til normale størrelser!).

Selskabstøj og brudekjoler koster laaaaangt under, hvad du betaler herhjemme.

Men husk at bestille en kartoffel til din bøf - for du får kun det, som du bestiller. Alt skal bestilles enkeltvis!

Alt i alt en OK-rejse, som vi har tænkt at gentage.

Accepteret svar
Fra : karflem

Modtaget 100 point
Dato : 20-03-07 10:35

Hej
Der er 2 hoteller der hedder continental den ene hedder continental 1+2 og den anden hedder continental 3+4 hotellerne ligger næsten ved siden af hinanden, vi har boet på begge hoteller. Ingen af hotellerne er vild luksus, men ok (Hvis man ikke sætter for store forventninger).

Begge hoteller er meget besøgte af unge mennesker, og der er gang i den hele tiden både omkring hotellet m.m.

Hotellet ligger i den billige del af Sunny Beach, jo tættere man kommer ind mod Centrum jo dyrer bliver det. Man kan spare penge både på mad og drikkevare i den del af sunny beach hvor continental ligger

Vi har været i samme område 5 gange, og holder meget af stemningen, folk er søde og meget imødekommende.

Vi har aldrig skulle bestille ekstra (kartofler feks.) når vi har bestilt mad, vi har altid fået både kød, ris og pomfritter og lidt salat til maden. Har godt hørt andre der har oplevet kun at få kødet, men man kan jo altid spørge tjeneren om alt er incl. i prisen.

Held og lykke med Jeres tur

Godkendelse af svar
Fra : Vindrue

Dato : 27-03-07 15:27

Tak for svaret karflem.