/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Starter
Fra : hannibals
Vist : 477 gange
500 point
Dato : 17-01-07 14:05

Hej !!!

Er der nogen derude der har eller ved at nogle har en gammel trilet (handicap knallert ) stående , der gerne vil af med en elstarter 6 volt, god pris gives

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-07 14:44

http://www.triletten.dk/lager.htm
Er du sikker på det er starteren der er itu, har du prøvet at sætte strøm til direkte fra batteriet, og er batteriet fuld opladet?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hannibals

Dato : 17-01-07 16:48

Har lige købt et helt nyt batteri starteren ryger ved brug og er meget sløv

Kommentar
Fra : hannibals

Dato : 17-01-07 16:50

Jeg har prøvet denne hjemmeside men den er for gammel

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-07 16:54

Mange startere kan skilles ad, og isættes nye kul, så er de lige som nye.
Men har du hørt på hvad en ny koster, eller om man kan sætte nye kul i?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hannibals

Dato : 18-01-07 20:48

Den mangler ikke kul men den tager al strømmen med det samme er der en " overgang "

Kommentar
Fra : hannibals

Dato : 18-01-07 20:52

Ingen ved om kan få en ny da den er 21 år gammel Jeg har prøvet hos nogle traktor forhandler, men de snarker alle om 12 volt Jeg skal bruge 6 volt

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 500 point
Dato : 18-01-07 21:24

Enhver autoelektriker med eget værksted, kan hurtig måle den ud, og endvidere se hvor den skaffes.
I allerværste fald, kan den omvikles.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hannibals

Dato : 01-02-07 17:25

hej har været til flere autoelek. men den er for gammel 6 volt mangler opstartbænke men nu har Jeg købt en brugt 12 volt trilet som starter hver gang og så der er mulighed for nye dele hos shava

Godkendelse af svar
Fra : hannibals

Dato : 01-02-07 17:28

Tak for de gode råd og hjælp pallebhansen men de ting du skrev om var iorden Hannibal