/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
norton internet security 2007
Fra : chicapigen
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 16-01-07 22:23

hejsa

nu skal i afgøre hvem der har ret :

min genbo siger har man norton internet security 2007 behøver man ikke et antivirus program, jeg mener når der ikke er antivirus i det fra 2007 og at man skal købe det særskilt , så skal man have et virus program på af en eller anden art. . jeg har kontaktet symantec og de siger at årsagen til at de har taget antivirus programmet ud af 2007 versionen er fordi der er andre ting i programmet de har gjort bedre. hvad ville i gøre og hvad syntes i ??

venlig hilsen
chicapigen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-01-07 22:32

Jeg ville generelt holde mig fra ALLE produkter, der bærer Norton navnet.

De laver mere skade en gavn.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 16-01-07 22:36

Det må være en misforståelse. Der er antivirus i Norton Internet Security 2007 http://www.symantec.com/home_homeoffice/products/overview.jsp?pcid=is&pvid=nis2007

Ud over det, så ville jeg vælge Kaspersky i stedet for http://www.kaspersky.dk/nyheder.php?id=97

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-07 22:37

Citat
Antivirus, Antispyware, tovejs firewall, registrering af rootkit, beskyttelse mod indtrængen, Anti-Phishing

http://www.symantecstore.com/dr/sat5/ec_Main.Entry17C?SID=49467&SP=10023&CID=207979&PID=842822&PN=1&V1=842822&CUR=208&DSP=&PGRP=0&ABCODE=&CACHE_ID=207979

sååeehhh .. lige hvad det angår har din veninde ret

Men - jeg ville på ingen måde anbefale norton ( om ikke klog af skade - så dårlige erfaringer )

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 16-01-07 22:51

Tak for svaret stl_s.
du var den første med et klart bevis .( sort på hvidt) at hun har ret ja har hun ret skal hun da have det
og tak til jer andre

venlig hilsen chicapigen

man kan kun blive klogere af at deltage herinde på kandu ( jeg kan i hvertilfælde )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-07 23:05

det kan du så vædde med hende om