/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Guest Acc WoW...
Fra : thetof91
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 16-01-07 17:00

Hej alle sammen...

Min ven har købt WoW og jeg fik så den 10 dage free guest der er... Når jeg prøver at lave bruger og sætter den kode ind, hvor jeg skal... Så går jeg vidre og det... Men så kommer jeg på et tidspinkt hvor den bedre mig om at vil om det skal være 1 month 3 eller 6 month... Forstår ikke hvordan jeg laver Guest acc når den bedre mig og at betale der... Nogle der kan hjælpe mig??

MVH Thetof

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-07 17:41

du har fået 10 gratis dage på prøve - derefter skal du betale 1 - 3 eller 6 mdr

Kommentar
Fra : thetof91

Dato : 16-01-07 19:23

Du besvar det ikke... Jeg siger at jeg prøver at lave en bruger hvor jeg har fået den kode til 10 dage gratis af min ven... Så skal det jo os være sådan du kan prøve 10 dage gratis og se om du gider det.... Jeg skal bruge en der ved hvordan man laver en der har prøvet at lave før eller en der havde det problem og fik det lavet...

MVH Thetof91

Kommentar
Fra : Tinklebell

Dato : 21-01-07 09:54

Hey Thetoft91... Grunden til at den spørger efter 1-3-6, er som sagt om du vil betale hver måned eller 3måned eller hver 6måned.. Din guest account bliver upgrade til en alm. accont.. Men prøv at gå ind på den danske hjemmeside for wow. Den hedder www.wowi.dk det er en meget god side hvis man ikke er så god til engelsk, jeg kan også godt sende den engleske udgave af wow, hjemmeside, for der står lidt mere om det, og du kan jo evt få din mor eller far til at hjælpe med at oversætte hvis der er nogle ord der er for svære.. Men synes det er sejt at du spiller wow.. Hvilken server er du på ? Jeg er selv på norddrassil og har en lvl 60mage.. For sejt.. NU skal jeg igang med at spille TBC idag på hende så mon ikke hun snart skulle blive lvl 70 :-) Men det tager 1000år :D Adr. til den engelske wow eroupe side er : Www.wow-europe.com.. Også skal du bare gå ind under den baner der hedder accont.. Der står nemlig noget om det.. Håber at det kunne hjælpe dig lidt på vej.. :-)
Håber at se dig på norddrassil..

Hilsen Tinklebell 8-)

Kommentar
Fra : Tinklebell

Dato : 21-01-07 12:03

Du er hjertelig velkommen til at kontankte mig på min hotmail, så skal jeg nok guide dig igennem det.. Ved godt at det er lidt svært 1gang man skal lave sin prøve accono om til en alm accont..
Bare lige send en besked til mig herinde, også sender jeg lige min hotmail og guider dig igennem det..
Hilsen Tinklebell

Kommentar
Fra : thetof91

Dato : 21-01-07 13:14

Jeg kan godt finde ud af engelsk... Går i 9. -.-

Kommentar
Fra : Tinklebell

Dato : 21-01-07 13:54

Prøv at kikke på den hjemmeside så.. der kan du se at det godt kan lade sig at at få en guest accont til at være en normal accont